Vlottertje/magneetje waterreservoir Senseo

Discussie in 'De lounge' gestart door Moniki, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Van onze Senseo zit één van de vlottertjes/magneetjes vast :( (wat zijn het voor dingen?? Die zwarte dinkjes....).

Hierdoor ziet ie niet meer hoeveel water er in het reservoir zit. Errug irritant.

Iemand enig idee hoe ik dat weer goed kan krijgen?
    Ontkalken heeft helaas niks uitgehaald.

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Het bekende probleem met de Senseo, het heeft ons 2 reservoirs gekocht toen de derde ook kapot ging hebben we de Senseo de deur uit gedaan ;).

Het valt dus niet te maken, het enige wat je kan doen is een tandenstoker naast het rubbertje plaatsen iets omhoog. Ja geen idee hoe ik dat nu goed kan uitleggen. Maar probeer wat met een tandenstoker dat lukt op den duur wel.
    Maar goed als dat ding er 4 keer in de week uitschiet en je steeds 15 minuten bezig bent om het goed te krijgen dan ga je eerder voor een nieuw reservoir.

(zorg dat er altijd water in blijft zitten anders schiet de tandenstoker sneller los).

Succes ;)

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    da's mooi balen dat het niet te verhelpen is....

Zie het toch niet zo zitten om met een tandenstoker te gaan staan prutsen :D dus ik ga morgen maar op zoek naar een nieuw reservoir!

O ja, ben wel benieuwd wat je nu hebt in plaats van een Senseo, voor het geval ik ook met reservoirs aan de gang blijf...

Deel Deze Pagina