Hallo, ik moet over een aantal weken weer gaan werken en ik wil afgekolfde borstvoeding gaan geven. Ik heb nog geen kolf, maar ik wil graag een elektrische dubbelzijdige gaan kopen. Ik had ooit de pump in style gehuurd, maar ja 295 euro heb ik niet liggen. Weet iemand een goeie, niet al te dure kolf te koop? Ik neem aan dat elektrisch handig is als je op je werk af moet kolven? Ik ga 2 dgn in de week werken.....
http://www.vosmedisch.nl/enter.html?lan ... t=d82.html dan borstkolven en toebehoren. staat zowel een ameda als een van vosmedisch zelf. misschien is dit een optie. Ken beide zelf niet maar ze zijn niet duur in verhouding met de PISA en wel dubbelzijdig... (heb zelf wel een PISA) ook zou je evt. op marktplaats naar een PISA kunnen kijken...
Heb zelf een enkelvoudige swing, maar heb wel eens gelezen hier dat de ameda dubbelzijdige niet zo duur schijnt te zijn en goed bevalt... misschien een optie?
Ik wil eventueel mijn Pump in Style verkopen. Hij is een maandje of 2-3 elke dag gebruikt, toen een tijd niet en daarna een week of 10 1x per dag. Ik heb hem in februari gekocht. Ik wil er wel 200 voor hebben omdat hij gewoon niet zoveel is gebruikt. Pb me maar als je interesse hebt
jah de mijne is elektrisch... en tegelijktijdig ook een hand (je kan hem ombouwen) hij werkt op lichtnet of op 4 batterijen en er kan geen melk in de moter komen...
Dat kan en dat geeft ook niks. Ik hoef hem namelijk niet kwijt omdat we voor nog een kleine gaan proberen. Mocht dat lukken dan ga ik hem toch weer gebruiken.
ja ik denk dat ik die ga bestellen, zit daar dan alles compleet bij of moet ik nog zo een AMEDA hygiëne dubbele kolfset bijkopen van 39,50?
wil je perse een dubbele of maakt dat niet uit? ik heb een medela swing. heel prettig en lekker klein en makkelijk mee te nemen, kan ook op batterijen. ik was met 15 a 20 minuutjes klaar.
bij de zorggroep zijn ze ook te koop, daar heb ik een Medela Mini electric gekocht voor 80 euro (10% van af...) Maar de dubbele was 125 euro.. groetjes