Hoi meiden, Kan iemand mij vertellen waar ze Disney geboortekaartjes ontwerpen? Ik had een site gevonden, maar ide heeft ze nu niet meer!! Help help!! Alvast bedankt
Ik weet niet of je de standaard disney geboortekaartjes bedoelt? Ik was zo'n 2 weken terug bij de drukker en die zegt dat ze niet meer geleverd worden.... zelfs de bestellingen die ze hadden gedaan werden niet meer geleverd. Maar je kan natuurlijk wel zelf een geboortekaartje ontwerpen.
Ja die bedoel ik inderdaad, hoeft niet per se, maar zaten wel een paar leuke tussen. Ik had al zo'n idee dat ik die niet meer kon bestellen. Dan toch maar een drukkerij binnen stappen. Wel vreemd dat ze al bestelde kaarten niet meer leveren!! Bedankt!
Ik weet niet of een drukker iets voor je kan doen... hier doen ze niet ontwerpen volgens mij. De drukker had het erover dat het misschien was met licenties enzo dat het niet meer verkocht mocht worden. Hij vond het zelf ook maar vreemd. Ook lullig als iemand iets heeft besteld en hij kan het niet meer leveren. Ik weet niet of je hier wat aan hebt? Disney geboortekaarten.nl Op de site van onze drukker zie ik de kaartjes trouwens nog wel staan en het ziet er ook naar uit dat je ze gewoon kan bestellen via de site. Maar ze worden dus niet meer geleverd, tenminste, dat is wat mij 2 weken geleden is verteld, misschien dat het nu wel weer kan? Anders nog even zoeken op 'intercard Disney' en kijken of je nog wat kan vinden.
Die website heb ik ook gevonden inderdaad, maar als je dan op "offerte aanvragen" drukt, vervolgens alles invult en op versturen klikt, krijg je een foutmelding....best jammer!! Ach, we komen er (hopelijk) wel uit .