dringende vraag over de xadventure inmotion

Discussion in 'De babyuitzet' started by music4life, Mar 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik had de vraag waneer mag je kindje in die buggy het is een 2 in 1 wagen hij kan redelijk plat! heeft iemand deze ook en weet er meer van

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    eh ik had gelezen vanaf ongeveer 6maanden

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gemiddeld vanaf 6 mnd. Maar dat is ook een beetje afhankelijk van je eigen kindje. Als ze zelf rechtop wil zitten en alles in de gaten wil houden dan is het tijd dat ze naar de wandelwagen gaat. Maar vind je kindje het wel prima als ze lekker in de bak mag liggen, lekker laten liggen zolang ze nog in de bak past.

4. music4life

music4life Niet meer actief

nouh donna vind het dus heellemaal niks en in de bak van de kw,,,het lig gedeelte van de wandelwagen kan heel plat dus ze kan er echt in liggen heb ik ontdekt dus das fijn ,,,donna wil alles in de gaten houden dus denk dat ik het maar zo houd

5. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ze mogen pas vanaf 6 maanden in de buggystand. Maar ik heb een tijdje de maxi cosi gebruikt op het onderstel van de kinderwagen. Ik heb hier nl ook een heel wijs kindje die alles wil zien en niks wil missen. De maxi cosi beviel ons prima. Sinds vandaag gaat ze in de buggy (met pijn in mijn hart, gaat veeeeel te snel).

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Sommige kindjes zijn wat langer dan andere en eerder uit de kinderwagenbak gegroeit dan de ander. Ze zullen dan wel in wandelw moeten en dat geeft ook helemaal niks. Lekker in een warme voetenzak, niks aan de hand. In de maxi cosi liggen ze al gauw te lang en liggen ze in een dieper kommetje als bij een wandelwagen.

Share This Page