Babyfoon met camera en goed bereik buiten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chayammy, 2 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Hallo,

Wij hebben tot nu toe nog geen babyfoon gebruikt bij ons kindje. Ons huis is een eengezinswoning en als hij in bed ligt laten we gewoon de deur naar boven een klein stukje open. Zo horen we vanzelf of hij huilt.

Maar de komende tijd komen er toch wat situaties waarin een babyfoon mij handig lijkt. Zo hebben we binnenkort een buurtbarbecue. Het is dan natuurlijk handig dat de baby gewoon naar bed kan en wij voor op het plein bij het feest kunnen zijn. Ook gaan mijn vriend binnenkort een weekendje weg. Ik moet dan 'savonds laat nog even snel met de hond naar de groenstrook. Daarvoor wil ik de kleine niet helemaal uit bed halen.

Ik lees dat babyfoons met camera over het algemeen niet zo'n groot bereik hebben. Wat is realistisch? Werkt het nog als je aan de overkant van de straat staat? En welke moet ik dan hebben?
    Juist in deze situaties lijkt mij een babyfoon met camera namelijk wel handig.
    Hoe doen jullie dit?

2. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Hi! Mijn vriend heeft research gedaan en nu een Google Nest Cam gekocht. zijn officieel gewoon beveiligingscamera's maar mensen gebruiken het ook als babyfoon. Je kunt gewoon een app op je telefoon downloaden en zo ten allen tijde kijken/luisteren:) is ook niet eens zo heel duur en bereik is oneindig omdat het dus gewoon via de app werkt.

Zoals je in mijn banner ziet ben ik nog zwanger en hebben we het nog niet uitgeprobeerd haha, maar voor nu heb ik er vertrouwen in!

hibiscusje en Chayammy vinden dit leuk.
  3. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Wij hebben 2 ip camera's, die zijn via een app te bedienen en werkt ideaal op afstand.

Chayammy vindt dit leuk.
  4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Wij hebben een luvion grand elite 3. Voor bereik buiten gebruiken we de app.

Chayammy vindt dit leuk.
  5. Swaan7

Swaan7 Actief lid

8 mrt 2016
    404
    267
    63
    Vriendin van mij heeft Ring camera’s ook binnen en die gebruikt ze dan ervoor

Maryelle en Chayammy vinden dit leuk.
  6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Wij hebben een Google Nest Cam. Ideaal, goed beeld en geluid en overal te bekijken!

Bumblebeetje en Chayammy vinden dit leuk.
  7. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal. Ik heb snel wat onderzoek gedaan en gisteren een ip camera gekocht. Hij is al binnen en lijkt perfect te werken.

Ik ben voor de tp link c200 gegaan. Maar 32 euro. Zelfde idee als een Ring of een Google Nest, maar iets betere privacy.

Maryelle en Lies1611 vinden dit leuk.
  8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wij hebben een Alecto DVM-64. Gekocht voor ons zoontje zo'n 2 jaar geleden maar doet het nu ook nog perfect voor onze dochter :)

Ook buiten goed bereik! En is evt uit te breiden.

9. Bumblebeetje

29 mrt 2022
    78
    85
    18
    Vrouw
    Ik zat te denken aan "Philips Avent Connected SCD923/26"
    Vind de prijs wel duur maar ik wil hem ook zo kunnen meenemen naar opa's & oma's

10. Bumblebeetje

29 mrt 2022
    78
    85
    18
    Vrouw
    Thnx was aan het kijken naar de dure Philips en heb gisteren toch maar de Nest Cam 2 gekocht voor 79,99.
    Aangezien de kleine nog niet geboren is kan ik mooi onze kat :roflmao: in de gaten houden als experiment

Kramertje vindt dit leuk.
  11. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Hebben jullie toevallig een iPad en een iPhone?
    (Kan ook met 2 iPhones)
    Je hebt een app ‘baby monitor’ (waarschijnlijk ook andere)
    iPad bij de baby. Zelf telefoon bij de hand. En onbeperkt bereik met WiFi/4g + camera.

Dit kan ook als je 2 smartphones hebt.
    Dan heb je wel een andere app nodig.

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
  13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    ahahah wij hebben eerst geoefend met een knuffel in het bedje … :thumup: Onze kleine inmiddels een halfjaar oud dus gebruiken hem al even maar super tevreden over.

Bumblebeetje vindt dit leuk.
  14. Bumblebeetje

29 mrt 2022
    78
    85
    18
    Vrouw
    Ik gebruik nu de Google Nest CAM i.c.m. iPhone's (11 Pro & 7 Plus) en werkt prima.
    Zelfs op 4G kan je op afstand alles nog in de gaten houden.
    Programma is echter Google Home die ik gebruik ;)

Padmee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina