Hallo, Wij hebben tot nu toe nog geen babyfoon gebruikt bij ons kindje. Ons huis is een eengezinswoning en als hij in bed ligt laten we gewoon de deur naar boven een klein stukje open. Zo horen we vanzelf of hij huilt. Maar de komende tijd komen er toch wat situaties waarin een babyfoon mij handig lijkt. Zo hebben we binnenkort een buurtbarbecue. Het is dan natuurlijk handig dat de baby gewoon naar bed kan en wij voor op het plein bij het feest kunnen zijn. Ook gaan mijn vriend binnenkort een weekendje weg. Ik moet dan 'savonds laat nog even snel met de hond naar de groenstrook. Daarvoor wil ik de kleine niet helemaal uit bed halen. Ik lees dat babyfoons met camera over het algemeen niet zo'n groot bereik hebben. Wat is realistisch? Werkt het nog als je aan de overkant van de straat staat? En welke moet ik dan hebben? Juist in deze situaties lijkt mij een babyfoon met camera namelijk wel handig. Hoe doen jullie dit?
Hi! Mijn vriend heeft research gedaan en nu een Google Nest Cam gekocht. zijn officieel gewoon beveiligingscamera's maar mensen gebruiken het ook als babyfoon. Je kunt gewoon een app op je telefoon downloaden en zo ten allen tijde kijken/luisteren is ook niet eens zo heel duur en bereik is oneindig omdat het dus gewoon via de app werkt. Zoals je in mijn banner ziet ben ik nog zwanger en hebben we het nog niet uitgeprobeerd haha, maar voor nu heb ik er vertrouwen in!
Bedankt allemaal. Ik heb snel wat onderzoek gedaan en gisteren een ip camera gekocht. Hij is al binnen en lijkt perfect te werken. Ik ben voor de tp link c200 gegaan. Maar 32 euro. Zelfde idee als een Ring of een Google Nest, maar iets betere privacy.
Wij hebben een Alecto DVM-64. Gekocht voor ons zoontje zo'n 2 jaar geleden maar doet het nu ook nog perfect voor onze dochter Ook buiten goed bereik! En is evt uit te breiden.
Ik zat te denken aan "Philips Avent Connected SCD923/26" Vind de prijs wel duur maar ik wil hem ook zo kunnen meenemen naar opa's & oma's
Thnx was aan het kijken naar de dure Philips en heb gisteren toch maar de Nest Cam 2 gekocht voor 79,99. Aangezien de kleine nog niet geboren is kan ik mooi onze kat in de gaten houden als experiment
Hebben jullie toevallig een iPad en een iPhone? (Kan ook met 2 iPhones) Je hebt een app ‘baby monitor’ (waarschijnlijk ook andere) iPad bij de baby. Zelf telefoon bij de hand. En onbeperkt bereik met WiFi/4g + camera. Dit kan ook als je 2 smartphones hebt. Dan heb je wel een andere app nodig.
ahahah wij hebben eerst geoefend met een knuffel in het bedje … Onze kleine inmiddels een halfjaar oud dus gebruiken hem al even maar super tevreden over.
Ik gebruik nu de Google Nest CAM i.c.m. iPhone's (11 Pro & 7 Plus) en werkt prima. Zelfs op 4G kan je op afstand alles nog in de gaten houden. Programma is echter Google Home die ik gebruik