Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, keek ik af en toe al gezellig met jullie mee. Ik reageerde alleen niet op berichtjes omdat ik de hele nieuwe look van de site wennen vond en ik dacht dat ik mogelijk niet zou reageren op een reactie van iemand omdat ik thuis normaal niet zo veel achter de com zit omdat ik dat genoeg doe op mijn werk. Maar nu ik zwanger ben kan ik het niet weerstaan om weer meer mee te kletsen en kom ik erachter dat ik nu al bijna 2 uur achter de com zit. Ohoh.. en het huis is een bende en om 11.45 mijn dochter weer van school halen. Hoe zit dat bij jullie?
Leuk he!! Toen ik zwanger was van de eerste toen zat ik er echt heel veel op. Nu kijk ik iedere dag nog en soms reageer ik (zoals nu) op berichtjes. Nu kijk ik vooral in de lounge en laat ik de babyonderwerpen voor wat ze zijn. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap, geniet ervan!
Ik kijk meestal tussen gewoon tussen door even, of als smiddags 2 van de 3 kids op bed liggen, en soms savonds nog even... de ene dag meer als de andere zoals nu zit ik mn kerstboodschappenlijstje te maken en ben ik inspiratieloos ga ik maar op het forum snuffelen
Ehm vaak. Ik weet niet het aantal uren maar het gemiddelde is toch wel 2 a 3 uur per dag. Maar nu moet ik erbij zeggen dat ik daarbij wel steeds heen en weer switch naar hyves, facebook en andere (nieuws)sites. Dus ben niet voortdurend op de site te vinden. En als ik een drukke dag heb, ik werk ook, dan is het logisch dat ik iets korter er ben. Maar ik ben er sowieso wel iedere dag te vinden.
Nu heel veel. Lig op 2 uurtjes na(eten/douchen/plassen en hele korte wandelingen) heel de dag op bed op het moment. Zal steeds minder worden op den duur. Meestal kijk ik smorgens nadat de kids weggebracht zijn en voor ik ga werken. Smiddags voor het eten controleer ik msn, Hyves en zwp even. Savonds als de kids op bed liggen weer dat rondje . Verder als ik even tijd hen kijk ik tussendoor met de telefoon haha. Hoezo verslaafd. Agghh ja kinderen krijgen ieder hun persoonlijke porty aandacht en mijn huis is altijd zuiver. Verdien die pc tijd ook wel vind ik. Kinderen gaan voor alles
Als je het zelf te veel vind moet je er iets aan doen, anders vind je het dus genoeg. Als jij je schuldig voelt over je huishouden heb je er dus voor je gevoel te lang achter gezeten..... De ene vind 5 minuten al veel, terwijl de ander er minimaal 8 achter die pc zit. Ik vind dus dat je je niet moet of nou ja zou moeten vergelijken met anderen, kijken naar je eigen gevoel. Vind je het zelf te veel ja of nee...
pc staat hier heel de dag open op zp, hyves, hotmail en nog wat sites. ik kijk steeds tussendoor even. bv heb net boven drie kwartier bezig geweest met opruimen, stofzuigen, bed verschonen etc. kom ik weer beneden, even kijken hier. nu ga ik weer verder met de keuken, beneden stofzuigen etc. en dan kijk ik bv weer over een kwartier even. sávonds na 8 uur ben ik hier meestal niet. dan kijk ik tv of lees een boek of lig met mn man gezellig op de bank