zonnekapje voor de maxicosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nikkijane, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hallo!
    Wij hebben een maxicosi Citi... En nu vroeg ik me af of je daar ook een zonnekapje voor kunt krijgen... Volgens mij bevestig je dit dan ergens achter het hoofdeinde, en op de draagbeugel...
    Heeft iemand enog idee hoe je dit noemt, en waar het te krijgen is??
    En kan je dit gewoon laten zitten, ook als je de draagbeugel naar achter klapt??
    Heb weer eens een nesteldrangaanval, en dan wil ik zulke dingen ineens heel graag regelen!
    Alvast bedankt!

Groetjes Nikki

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb een cabriofix en daar zit al een kapje in. Maar als we dat niet gezien hadden bij iemand anders, dan hadden we dat waarschijnlijk niet geweten ;) . Als ik de site van maxicosi bekijk, geld dit ook voor de City. Hij zit verstopt in de harde kap boven het hoofdeind...

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    ik heb meteen even gekeken, maar kan daar toch echt niks vinden... We hebben hem 2de hands gekocht, dus misschien issie verdwenen??
    Ik zie wel dat het een zonnehuif heet... heb even gegoogled, en zie nu dat je dit ook gewoon los kunt krijgen bij de prenatal.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

5. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi
    Wij hebben ook een tweede hands maxi cosi citi. Het zonnekapje was wat versleten. Dus ik heb een nieuwe gekocht. Deze zijn gewoon te koop bij prenatal of babydump. Als je ernaar vraagt dan kunnen ze je daar wel helpen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Groetjes Mariska

Deel Deze Pagina