Hoi meiden, Weten jullie of een prenatal parasol ook op de maxi cosi mura kan? De prenatal is 25 minuten rijden hier vandaan, dus ik heb geen zin om voor niks te gaan Oh ja, weten jullie toevallig ook wat hij kost? Die van maxi cosi is 36 euro, vind ik erg veel geld voor zo'n klein pluutje Groetjes Marijke
Hier had ik laatst een topic over geplaatst... de prenatal parasol past dus niet op de Mura... je moet persé die Mura parasol nemen Die universele zou in principe wel kunnen op een Mura, maar dan moet je hem ietsje naast de handgreep van de wagen vastmaken, in het stof zeg maar. En dan zit hij heel gammel.
En vergeet de parasolclip niet die heb je ook nodig bij de Mura. Mura parasol+ Clip. Deze heb je nodig omdat het frame van de mura ovaal; is en de standaard parasolletjes kunnen alleen op een rond frame. Is heel slim van de fabrikant toch?
Ik heb de Joolz Bloom en die heeft ook een plat frame.. Heb nu een universel parasol gekocht bij een baby winkel, met een bevestiging voor een plat frame Het is een KEES parasol.. Kostte mij 12,95
hier ook een wagen met een ovaal frame (quinny speedi) en er past bij mij gewoon een universele parasol op (9,95e bij de Gardo). misschien krijg je ietsje krasjes op de plek waar je 'm op het frame doen, nou lekker belangrijk. ik vond het je reinste afzetterij: 35e voor een saaie zwarte (wat is dat nou voor babykleur, zwart? je gaat niet naar een begrafenis, toch?!) parasol en nog eens 8 euro voor die clip. no way dat ik dat ooit voor een stom parasolletje neer ga leggen. in de winkel zeiden ze ook tegen mij dat alleen die parasol (saaie dure) zou passen, maar ik heb heel eigenwijs geprobeerd, en het zit hier prima! heb nu een leuke turquoise, bijpassend bij onze wagenkleur. krijg er heel leuke reacties op. dus: ik zou gewoon even gaan passen in de winkel. die verkopers zeggen wel meer.