ik snap iets niet hoe Komt het dat ik wel last heb van aambeien maar niet van obstipatie dit komt tog daardoor ?...of drukt de baby er tegen ? ...weet iemand raad hiermee?
komt door de hormonen. Daardoor verslapt alles...dus ook het gebied waar je aambeien krijgt. Ik had het zelf ook. Geen harde ontlasting en toch die krengen. Ik heb via de VK curanal (tabletjes) en curanol (zalf). Werkt erg goed, dus even naar vragen.
Ja zeker ojee....., nou ja het kind zal er toch uit moeten. Je kunt er gewoon naar vragen bij de VK. Voor de tabletjes heb je namelijk een receptje nodig en die schrijft zij uit. Bij mijn VK doen ze het dan op de fax en krijg je het netjes thuisbezorgd.
Dat curanol is inderdaad geweldig spul! Ik had (na mijn vorige bevalling) alle zalfjes al geprobeerd, maar niets helpt zo goed als de combinatie van die curanol tabletten en curanol pillen. Na mijn bevalling had ik echt mega-aambeien, echt niet leuk meer, maar zodra ik die curanol kuur ging doen, was het zo over. Dus ik zou inderdaad daar naar vragen. Sterkte ermee dames!
ik heb alleen de zalf, maar die helpt voor geen meter. Ik denk dat ze pas na de zwangerschap dan verdwijnen? Tenminste dat neem ik dan maar aan? Of kan ik ook beter de pilletjes vragen?
ik heb destijds begrepen dat de pilletjes en de zalf alletwee iets anders doen; volgens mij zijn de pilletjes inderdaad het meest werkzaam (en helpt de zalf vooral tegen jeuk ed). Maar zeker weten doe ik het niet. Misschien is er iets over te vinden op internet? Het kan in elk geval geen kwaad om ook naar de tabletten te vragen. Je kan er maar van af zijn toch?! Sterkte ermee!
je hebt inderdaad de tabletten en zalf. Ik heb het allebei gehad. Hier helaas niks geholpen je kan ze ook laten verwijderen in het ziekenhuis! dan doen ze er elastiekjes of iets omheen en knelt het af en vallen ze er zo vanaf! dat is ook mogelijk... hopelijk ben je er snel van af!
ja dat kan ook, alleen heb ik me laten vertellen dat de kans dan groter is dat ze weer terugkomen...? Heb er geen ervaring mee hoor... Maar goed, die tabletten icm de zalf werkten bij mij fantastisch, ik heb net nog ff gezocht op internet en de tabletten heten curanAl, zie http://www.curanal.nl, daar kan je ook de bijsluiter al lezen enzo.
je kan ook volgens mij gewon tabletten van de huisarts krijgen. Bij mij schreef de verloskundige dat voor toen. En kreeg ze gelijk mee. En weet niet of ze dan sneller terug komen helaas ik loop er nog steeds mee en dat terwijl alysia al anderhalf jaar is en al 3 keer geopereerd eraan ben! maar dat komt gelukkig niet veel voor om je bang te maken want was nog meer in ieder geval eerst de tabletten inderdaad proebren zijn meestal wondertabletten
soms is het maar het enige wat helpt.. dus ja wat wil je doen? de pijn en jeuk of even snel die dingen zijn niet echt elastiekjes wat je denkt en dat ze er na dacht 2 tot 5 dagen weg zijn
Poep je die elastiekjes er niet af dan? En kunnen ze niet stuk knappen tegen je anus dan want dat lijkt me best zeer doen.... :
elastiekjes? wel niet vergeten weg te gooien... anders heb je de volgende dag de elastiekjes die je op je gat had in je haren en dat lijkt me n beetje ranzig.... ik heb wel gehoord dat parkietenzalf moet helpen maar ja die moet je bij de dierenwinkel kopen hahaha en eerlijk gezegd zou ik zelf dus al zo'n gevoel hebben als ik bij de dierenwinkel zou staan om parkietenzalf te halen met me dikke buik dat ze dus al meteen weten waarom ik die nodig heb
dat van die elastiekjes is echt geen flauwe kul hoor! is de normaalste zaak wat ze ermee doen medisch... lees maar... Een logische behandeling is het terugbrengen van de zwellichamen op hun oorspronkelijk plaats. Het uitzakken is dan verholpen en de aambeien kunnen dan ook geen klachten meer geven. Een tegenwoordig veel toegepaste methode is het afbinden van het overtollige slijmvlies met behulp van rubberbandjes (rubberbandligatie). Het slijmvlies sterft binnen zeven tot tien dagen af en het wondje geneest met een littekentje. Het elastiekje komt later vanzelf met de ontlasting naar buiten.
Hahaha niemand zegt hier ook dat het flauwekul is hoor werk zelf in het ziekenhuis... weet dat het geen flauwekul is Het is alleen humor