Ik heb al een paar keer een topic geopend over het feit dat ik aan het afstuderen ben. NOg 2 maanden en dan ben ik verzorgende IG. Vorige week is mijn kwaliteitsonderzoek goed gekeurd en vandaag mocht ik hem presenteren en ook daar ben ik met lof door gekomen! Nu alleen mijn assessmentgesprek nog en een examen kraamzorg en gehandicaptenzorg en dan ben ik er. Eindelijk na 3 jaar
Heerlijk...ja nog heel even. Ik vond die laatste afrondfase ook erg fijn van mijn studie. De puntjes op de I Succes met de laatste lootjes
Ja idd de puntjes op de i zetten daar heb ik nu lekker 2 weekjes de tijd voor heb lekker vakantie na mijn avond dienst vanavond
Wat goed van je! Succes nog even en daarna lekker genieten! (Zelf kreeg ik een beetje de kriebels bij het lezen van je bericht maar dat komt meer omdat ik over 2 maanden examen moet doen + praktijkopdracht af moet hebben terwijl ik er nog weinig aan heb gedaan . Heb mij toch een beetje verkeken op de combinatie Kind, fulltime werk en een studie)
welke opleiding doe jij? Tis idd wel heel druk hoor. Ik werk 24 uur en ben door de week alleen met de 2 kids vl werkt overver. heb voor mijn eindonderzoek gelukkig minder tijd nodig gehad dan ik dacht en ik werk erg goed onder hoogspanning. Maar hoe dan ook tis en blijft zwaar werken leren en kleine kinderen