Wat gaven jullie voor de 11e/12e verjaardag? Eerder gaf ze aan een camera te willen, maar komt er toch van terug. Ze weet genoeg kleine cadeautjes om aan de andere gasten te vragen, maar wat zullen we nu zelf geven? Vorig jaar hadden we ook een pakket kleinere cadeautjes omdat ze die spulletjes echt graag wilde, maar misschien doe ik hier nog inspiratie op
Wij gaven onze dochter oor haar 12e: een jbl pulse (samen met opa en oma). Uitje? Bed of iets anders voor haar kamer? Fiets? Digitaal tekenboek? Mobiel?
Bij mijn oudste dochter waren concertkaartjes van haar grootste idolen de mooiste cadeaus. Middelste dochter kreeg een hoogslaper. Jongste dochter wordt dit jaar nog 11 en voor haar weet ik het nog niet...
Mijn dochter moet nog 11 jaar worden, maar ik ben er ook al over na aan het denken. Ik zit zelf te denken aan kaartjes voor een musical of een andere voorstelling, een leesboek, een abonnement op een tijdschrift, springlessen op de manege of iets voor haar slaapkamer. Misschien zou mijn dochter een selfiestick ook nog wel leuk vinden. Ze maakt ieder weekend filmpjes op TikTok. Geen idee of er iets voor jouw dochter bij zit. Heeft ze zelf helemaal geen idee?
Wij gingen op haar verjaardag naar musical the Lion King maar dat was met 12 jaar, 11 jaar weet ik geeneens meer maar ik denk iets met paardrijden, inspiratie raakt een beetje op naarmate ze ouder worden. Einde van dit jaar wordt ze 14 jaar en gaan we samen een weekend naar Maastricht.
E-reader en ponykamp. Verder nog haar kamer wat opgeleukt en aangepast, plus een nieuwe fiets. Maar ja, die fiets had ze gewoon nodig, ze was zo gegroeid dat die andere te klein werd.
Ik ga met mijn dochter naar new york. Krijgt ze op haar 11de verjaardag. Voor haar verjaardag en afsluiting van de basischool. Misschien een beetje een absurt cadeau, maar wij houden erg van reizen en dochter wil al heel lang naar new york. Verder kun je haar ook heel erg blij maken met een dag naar een stad. Vorig jaar is ze met mijn moeder naar amsterdam geweest, museum, rondvaart beetje shoppen.