Hier ook een meisje van bijna 2j4m dat al een hele tijd kan spoelen hoor. Vind het niets met zo'n schuimbekkie rond blijven lopen. Soms mislukt het: "mama ik heb het ingeslokt!"
Mijn oudste zoontje gebruikt m sinds dat hij 2,5 jaar is. Hij heeft een Braun die van ons is geweest. Aparte kinderopzetborstels gehaald van Oral-B (waren toevallig tijd geleden heel erg goedkoop bij AH in de buurt). Elektrisch poetsen gaat veel beter bij mijn zoontje.
Klopt is op advies van de tandarts idd. En je hebt helemaal gelijk hoor. De tandarts kan met een controle geen gaatjes voorkomen, behalve natuurlijk goede preventie aanbieden. Degene die het toch echt elke dag thuis moeten doen, zijn de ouders.
nouja.. als je al een gaatje hebt en je gaat niet naar de tandarts.. is de schade natuurlijk wel groter uiteindelijk... maar om nou te stellen dat ik echt belachelijk bezig was door mn 4jarige nog niet naar de tandarts te sturen.. vond ik beetje over de top nu gaat ze naar de schooltandarts en dat bevalt me eerlijk gezegd prima mooie ruime praktijk (ok.. belgische tandarts van koerdische afkomst oid.. ) kinderen worden gehaald met een busje, onder schooltijd en weer terug afgeleverd. ik wilde mee.. geen enkel probleem moest enkel op tijd op school zijn. 4 stuiterende kids in de auto want de chauffeur had natuurlijk gepaste muziek bij zich (ze swingden bijna uit de gordel met zn 4tjes) en daarna allemaal een stuiterbal rijker weer met busje terug naar school.