Nou de titel geeft het al aan; Waar lig jij op dit moment wakker van? Kunnen grote dingen zijn of juist kleine. Maakt niet uit, je ligt er in elk geval wakker van. Ik ben heel zenuwachtig omdat mijn kleine man over een paar uur wordt gedoopt.
Door een snurkende vrouw naast me.. En inmiddels ook doordat ik sinds gisteren 'ruzie' heb met een goede vriendin.. Spannend en leuk dat je kindje vandaag gedoopt wordt! Bijzondere dag
Aan het nadenken hoe fijn het zou zijn als de kleine een keertje weer door wilt slapen 's nachts ;D Zou mijn test zijn opgelopen vandaag? Ga ik vandaag of morgen de boodschappen doen? Ga ik zo even beneden zitten omdat ik niet kan slapen? Waarom snurkt mijn man zo irritant hard? Zoveel vragen.... xD Fijne dag straks @Zonnestraal !
@Narcisje ojeeii dat is niet leuk! Ben je nog boos of is er ruimte om het uit te praten met je vriendin? @Druffia ik ben inmiddels even beneden gaan zitten Ga je straks opnieuw testen?
Ik lig wakker vanwege keelpijn. Nou ja ik lag gewoon diep te slapen en werd wakker van mijn pijnlijke keel. Ik ga het zo weer proberen. Ik wens je een mooie dag morgen.
Hier de hele nacht al op en af wakker door mijn onrustige zoontje. Hij heeft net gigantisch overgegeven dus de reden ben ik achter. Hopelijk slaapt ie nu nog een paar uurtjes, want ik ben gebroken
Heb uiteindelijk beneden gezeten iets gedronken en wat gegeten ( ) maar viel hierdoor wel weer even in slaap gelukkig! Ja weer getest en hij is wat opgelopen gelukkig!
Vanwege pijn in mijn rug en zij. Elke ochtend tussen 5.30 en 6.30 ben ik wakker door de pijn, kan dan ook geen houding meer geven. Zodra ik zit zakt het langzaam af. Blijf wel een wat zeurende pijn in de buik houden. Duurt ondertussen al bijna 1 week... Misschien toch eens langs de huisarts.
Tja zoveel dingen. Wordt sowieso elke nacht wel paar keer wakker van de pijn. Die ik niks aan. Slik al pijnstikkers etc maar het is niet anders Daarnaast malen of waarde zoontje wel goed is en of hij veilig de nacht door komt en ook regelmatig ff controleren en hoe zal hij opstaan. (type 1 diabetes). En spanning voor dochter van 11 die na de zomer start op vwo en nu definitief aangenomen is. Gaat ze het redden, hoe gaat ze het ervaren, wat moet ik allemaal nog halen etc
Ik lig wakker van mijn cyclus die al bijna 90 dagen duurt.. wakker van een waarschijnlijk nieuwe baan vanaf 1 juni... ik wil het wel, maar ik moet wel afscheid nemen na 3 jaar bij mijn huidige werk waar ik nu alles en iedereen ken en helemaal ingewerkt ben, is altijd heftig vind ik.. ik lig ook wakker van het feit 'wat als ik ineens zwanger raak tijdens mijn nieuwe werk?' ik hoop niet dat dat een probleem oplevert.. maar daarnaast heb ik dan toch teveel stress om überhaupt zwanger te worden
Van de pijn in mijn mond. Donderdag 2 verstandskiezen laten trekken en dit is helaas niet zonder slag of stoot gegaan.
Ik lig niet vaak wakker, slaap redelijk goed. Maar soms kan ik liggen piekeren over de volgende dingen: -Waarom het deze keer langer duurt om zwanger te worden, of er iets mis is met mij of met mijn man. - over werk, voel niet de waardering die ik verdien, andere baan zoeken in deze periode van zwanger proberen te worden of niet... zit nu redelijk safe bij m'n werk namelijk
Ik twijfel zo erg aan of ik die ene vakantie nou wel of niet moet boeken dat ik er echt al een paar nachten wakker van lig. Te bizar voor woorden eigenlijk maar ik kan geen keuze maken
Nergens van eigenlijk.. Zodra mijn hoofd het kussen voelt slaap ik al! Bizar moe na een ouderwets griepje
Ik ben op vakantie, moest nog zoveel doen op mijn werk en uiteraard wordt mijn paard ziek. Zit niet fijn hier.
Van een nare bromtoon. Is bijna altijd aanwezig, maar s zondagavonds altijd erger. Geen idee waar ie vandaan komt. Is het laagfrequent geluid of zit het tussen mijn oren (tinnitus)...
Nee, heel zullen denkt mijn man ook wat te horen, vooral zondags, maar we weten niet of hij het echt hoort of het zich inbeeld door mij