Als Iris een dagje naar het kdv is bel ik altijd wel een keertje om te vragen hoe het gaat. Zijn er meer moeders die dit doen of vinden jullie dit overdreven?
Nee ik bel niet meer.. Eliza gaat 1 dag in de week naar mijn moeder en weet hoe het daar gaat. Ook heb ik een hele leuke oppas en daar heb ik het volste vertrouwen in. Ik vind het niet leuk om dr weg te brengen maar weet wel dat Eliza in super goede handen is, en dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken.
dat heb ik alleen de eerste week gedaan maar het ging hartstikke goed en hij pakte meteen het ritme op die hij thuis ook had en hij was er supervrolijk en sliep er net zo goed als anders en ik weet dat ze meteen bellen als er iets is dus nu bel ik niet meer
Mijn moeder past en 1 dag op en me schoonmoeder 1 dag en als ik pauze heb bel ik altijd even om te vragen hoe het met mijn meisje is! Als je er behoefte aan heb,gewoon lekker doen Groetjes,
Wij bellen, oftewel mijn vriend belt 1x gewoon om te kijken hoe het met zijn rtme gaat. tuurlijk bellen ze wel als er iets mis is, maar ze gaan je niet bellen om te zeggen dat hij niet of nauwelijks slaapt, maar dat ie wel goed slaapt of eet geeft gewoon een geruststellend gevoel. dus nee hoor niet overdreven.
Als Quinn de hele dag gaat bel ik 1 x. In het begin belde ik 2 x. Als hij maar een half dagje gaat bel ik niet.
Doe ik ook, 1x per dag... en voornamelijk rond half 2 puur omdat ik wil weten of zijn ritme goed blijft, al ben ik daar wel gemakkelijk in moet ik zeggen.. ik ben volgens mijn 1 van de makkelijkste mama's op het KDV dus dat scheelt zo en zo wel voor hun volgens mijn
Ik bel nog elke keer, soms wel 2, ondanks dat hij in goede handen wil ik toch altijd even weten hoe het gaat.
lijkt me helemaal niet overdeven hoor! en hoeft echt niet perse met vertrouwen te maken hebben...mijn meisje gaat namelijk helemaal niet naar het KV maar de oma's passen op..en dan bel ik ook gewoon tussendoor even op om te vragen hoe het allemaal gaat..echt niet ter controle ofzo of omdat ik ze niet vertrouw maar gewoon omdat ik mijn kleine meisje mis en even wil weten hoe het met d'r gaat! Niks mis mee dus...
ik belde wel eens, en vroegen me dat ik haar op kwam halen, dat door de telefoon veel kindjes wakker worden, er zijn nl ook jongere babies die nog veel dutjes doen, en hun dus daarmee stoor...het kantoor heeft speciale uren dat je kan bellen, of als het dringend is bel je de mobiel van haar leidster. maar als ik haar ophaal vertellen ze me precies hoeveel en hoelaat ze heeft gegeten en geslapen. en als ik kom vragen ze ook hoe haar nacht is geweest, dan kunnen ze rekening houden met dat ze bijvoorbeeld eerder moe is. ben echt heel tevreden met het kdv van keira
De eerste paar dagen heb ik inderdaad even gebeld om te horen hoe het ging, maar nu bel ik niet meer hoor. Ik weet dat als er iets is zij mij wel bellen.