Resultaat van de broer en zus voornamen! Naamwijzer.nl vergelijkt de criteria van de ingevulde voornamen en geeft aan in hoeverre de gekozen voornamen bij elkaar passen. Seyhan & Eleny Eleny & Seyhan Deze voornamen passen subliem! esultaat van de broer en zus voornamen! Naamwijzer.nl vergelijkt de criteria van de ingevulde voornamen en geeft aan in hoeverre de gekozen voornamen bij elkaar passen. Seyhan & Eleni Eleni & Seyhan Deze voornamen passen subliem! Voor de gein eens een namentest gedaan hahah dit is de uitslag!
MamavanEl bij jullie staat de Y ook heel mooi. En aangezien S.eyhan ook met een Y is was ik me daar weer over aan het bedenken hahaha.
Ik vind Eleni met een i wel echt véel leuker dan met een y. Het staat veel eleganter, correcter en het past gewoon. Plus, dan heb je net als bij de naam van je zoon toch bijvoorbeeld een E in beide namen?
Ik zou het met de Y doen, juist omdat het de naam nog iets aparter maakt, en ik vind het mooier passen bij Seyhan. Met de I word het officieel geschreven maar ikwilde het net even anders, ook omdat ik deze letter zelf ook in mijn naam heb. Ben benieuwd waar je op uit gaat komen.