Ik heb vorige week mijn mirena spiraal laten verwijderen. Ik het de.mirena een jaar gehad. In dat jaar weinig bloedingen gehad en op een gegeven moment helemaal ni""s meer. Nu had ik woensdag bloed bij het afvegen en wat in m'n inleg kruisje. doenderdag en vrijdag echte bloeding ook maandverband voor moeten gebruiken en zaterdag werd het minder en is het gestopt. Is dit dan mijn eerste menstruatie? Toen ik een paar jaar geleden mijn spiraal heb verwijderd duurde het langer voor mijn menstruatie op gang kwam.
Zou kunnen, want zover ik weet stopt je cyclus niet bij een mirena. Ook vrouwen die niet ongesteld worden hebben vaak 'gewoon' een eisprong. Want meteen na verwijderen had je geen bloedingen? Dan lijkt het mij toch echt een menstruatie..
Nee na het verwijderen geen druppelbloed. Een paar maanden geleden voelde ik de eiaprong nog maar de laatste maanden niet meer en heb het ook nietbij gehouden. Zal wel tellen dan vanaf vorige week woensdag en dan kijken wat mijn cyclus doet.
Had je voor je spiraaltje ook een cycles van ong. 3 dagen? Het klopt inderdaad dat de cyclus gewoon doorgaat bij een Mirena spiraaltje Ik zou het gewoon als menstruatie tellen in ieder geval.
Toen we voor de 2e zwangerschap gingen had ik m'n spiraal ook laten verwijderen en toen was mijn cyclus wel 3 a 4 dagen. Daarna weer een spiraal maar.werd na een paar maamden al niet meer ongeateld dus ik weet nu nog niet precies wat m'ncyclus is.