Vreselijk moe.

Discussie in 'De lounge' gestart door lin80, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Zijn er meer mensen die daar last van hebben momenteel.
    Ik ben sinds een dag of 3 zo enorm moe steeds, ben gisterochtend zelfs in slaap gevallen terwijl mijn 1 jarige zoontje op de grond aan het spelen was. Het was gelukkig niet lang, maar ik ben wel een stukje kwijt en kon gewoon mijn ogen niet open houden. Ben in de middag naar buiten gegaan om wakker te blijven en toen mijn man thuiskwam heb ik hem de zorg op zich laten nemen. Ik lag er gisteren dus ook al vroeg in, maar ook vandaag heb ik weer geen energie en toen mijn zoontje op bed lag ben ik ook op bed gaan liggen met mijn dochtertje naast me en hebben we beiden nog 2 uren geslapen. Pffff, door mijn lichamelijke klachten ben ik altijd moe, maar zo enorm moe ken ik niet van mezelf. Zou het aan het weer liggen of zou ik toch even langs de huisarts moeten om bloed te laten prikken. Ik ben wel bekend met b12 tekort, foliumzuur tekort en een lage ijzerwaarde, dus misschien is een bezoekje toch wel verstandig.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben ook ontzettend moe, maar ik werk nu ook best veel avonden en lig daardoor laat in bed en 's morgens komt de 1e toch weer rond half zeven me wakker maken.

Maar in jouw geval zou ik voor de zekerheid 'n keer bloed laten prikken.

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik ben ook vreselijk moe momenteel. Veel meegemaakt de laatste weken, stress op het werk en veel te laat naar bed. Ook ik zit af en toe gewoon te knikkebollen achter mijn pc op het werk. Ik hou het nog even in de gaten en anders laat ik ook bloed prikken.

Met anderewoorden, iedereen klaagt wel over moeheid, maar als het zo extreem wordt zou ik even langs de ha gan en bloed laten prikken.

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je allergieen?

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ben ook erg moe en spierpijn ben vandaag geweest om bloed te laten prikken

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik hoor iedereen erover, heb zelf vandaag ook maar even een 'tukkie' (van 3 uur:$:D) gedaan.. haha..

Volgens mij ligt het eraan dat het zo warm is geweest, waardoor je altijd minder slaapt, omdat het 's nachts ook best benauwd is en dat het nu koeler is waardoor je slaap gaat inhalen..

Ik ken dat nog wel van de staptijd, eerst een paar nachten flink doorgaan en dan een nacht weer slapen en de volgende dag kreeg je de klap;)..

Maar goed.. Je kunt altijd even je bloed laten prikken natuurlijk!:)

Gr.
    Carlien

Deel Deze Pagina