Elf fantasy Fair

Discussie in 'De lounge' gestart door oudjaarsvlinder, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    oh leuk, waar kan ik die vinden? :)

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Vraagje, en echt oprecht, maar waarom gaan volwassen mensen zich verkleden en dan met z'n allen groeperen ? Echt ik vraag het me af! Is dat niet wat kinderachtig ofzo? Echt, ik vraag het oprecht mezelf af! Dus wat beweegt jullie om een elfenoutfit te maken/ kopen dat aan te trekken en dan ? Ja wat doet men eigenlijk op zo'n fair?

3. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ten eerste, het is gewoon leuk en gezellig ^^
    ik ben op mijn 16e voor het eerst gegaan, en dan kon ik mijn gothic jurk uit de kast trekken (die ging ik natuurlijk niet naar school aan doen!) en naarmate ik ouder werd, ben ik meer ideeen erin gaan verwerken, tot ik nu zelfs hele cosplay kostuums maak.

je ziet er kostuums van lord of the rings tot starwars en ook middeleeuwse of gewoon andere bedachte dingen rondlopen. het is een lust voor het oog, met een mooie omgeving + winkeltjes toe. en die heerlijke honing-mede en braadworstjes zijn ook altijd welkom in mijn buik!

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#44 TempusFugit, 9 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2013
    Jammer, zal op Fantastyval dus niemand tegenkomen. Op EFF en Castlefest meestal ook niet want de meeste mensen die ik ken gaan op zaterdag en wij op zondag.

Ik ga sinds mijn 13e met mijn vader naar zulke evenementen en sinds een aantal jaar met mijn man dus gelukkig altijd wel iemand die mee gaat..

5. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    owja, en natuurlijk zijn er mini cursusen boogschieten, zwaardvechten, middeleeuwse en keltische dansen, optredens van re-enactment groepen die een weekend als piraten, ouderwetse dorpjes of middeleeuwse ketterij nadoen.

nog wat muziekgroepjes erbij mengen.. en een koninklijke sfeer met iedere fair nieuw koningspaar

6. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @TempusFugit wanneer is het dan? want ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord

7. TempusFugit

13 & 14 juli op de Wouwse Plantage. Ben er het eerste jaar heen geweest, het tweede jaar hoorden we er niets meer van dus we dachten dat het niet meer liep maar het schijnt nu wel een leuk evenement te zijn dus we gaan maar eens kijken. Is een stuk dichterbij voor ons dan normaal.. we zitten sowieso wel 2,5 uur in de auto, enkele reis dan nog.

8. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    dat ik er nooit van gehoord heb, foto's zien er wel mooi uit, en het weer is rond die tijd (hopelijk) beter dan medio april... ik zal es kijken ^^

9. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik ben ook het eerste jaar geweest maar het was toen slecht bezocht en de standhouders moesten toen ook een hele hoge huur betalen. Het jaar er op is het ook niet gehouden en toen verplaatst naar juli in plaats van oktober.

10. TempusFugit

Ah dan klopt dat dus toch.. kreeg opeens geen nieuwsbrief meer en we dachten dus dat het niet meer gehouden werd.. maar het is dus terug. Ben benieuws, als het niets is: Jammer dan. Ben dan in ieder geval een dagje weggeweest haha. Crappy maand wel, oktober.

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    waar kan ik die club vinden?

12. oudjaarsvlinder

ben ook benieuwd waar die club te vinden is

13. oudjaarsvlinder

het was toen echt zonde dat fantasyval toen in oktober was, was koud en regenachtig, veel activiteiten buiten waren. het is een goede keuze geweest dat het toen verplaats is naar juli

Deel Deze Pagina