Een cocktailprikkertje Morgen krijgen we bezoek en ik was eens iets anders van plan op tafel te zetten in plaats van de gebruikelijke borrelnoten en chips Dusss zat ik te denken om cocktailprikkertjes neer te zetten. Maar wat doen jullie hier zoal aanprikken. Geef me inspiratie , lukt jullie vast wel XXX Jacq
Kaas, augurk, zilveruitjes, allerlei soorten worst, olijven. Bakje mosterd erbij om te dippen is ook lekker.
Stukje mozzarella,tomaat en basilicum. Gehaktballetjes,evt pittige gehaktballetjes Kaas, minniknakworstjes, Stukjes salamiworst
Stukje stokbrood/geroosterd brood met aïoli en daarboven op een olijf met knoflook. Kleine kipspiesjes Cherrytomaatje-blaadje basilicum-mini mozzarella bolletje (Serveren met een glaasje dip van groene pesto,knoflook en olijfolie) Champignon insmeren met olijfolie,plakje ontbijtspek eromheen wikkelen en prikkertje erdoor. In de oven, 10 minuten op 225 graden.
Koude wrap met kruidenroomkaas, kipfilet en sla en dan oprollen en in kleine stukjes snijden en aan een prikker. Altijd een succes hier!
Kipfilet in blokjes snijden, ontbijtspek doormidden snijden en dat om een blokje kip wikkelen. Dat bakken in de koekenpan. Kan je smiddags al maken en savonds in de magnetron. Erg lekker!
- kaas, zilverui, (droog)worst en augurk - galiameloen omwikkeld met parmaham - kaas met stukje mandarijn uit blik Er is eigenlijk zoveel mogelijkheden. Ook komkommer kun je als basis gebruiken en lekkere dingen op doen. Hmmm krijg er wel zin in