Wie o wie weet er een leuke lokaatie waar we met onze beebs naartoe kunnen gaan? We wilden afspreken in de buurt van Apeldoorn, We gaan met een aantal dames en hun kids van 4 maanden Je moet er wel wat langer kunnen verblijven(dus niet maar een half uurtje ofzo) ivm dames die later willen komen. En goede parkeergelegenheid in de buurt is ook wel handig. Alvast bedankt voor het meedenken Groetjes Kelly
Hoi, Wil je doordeweeks/weekend ? Restaurant/eetcafe/iets te doen hebben ? Bv. je hebt een restaurant waar je high tea kunt doen ? ( geen idee of je dit wil) Parkeer gelegenheid is in de stad goed. ( Woon zelf in apeldoorn.) Hoor wel even wat je specifiek wil. Dan kan ik wat gerichter met je meedenken. Groetjes, Kili
Wat ze sinds kort ook hebben in Apeldoorn is het mamma café. Dat is iedere dinsdag van 11:00 tot 12:30 uur in de "van Kinsgbergen" http://www.vankinsbergen.nl/ Dit is dus maar 1,5 uurtje maar wel erg leuk. Verder kan je op zich wel leuke dingen doen in Apeldoorn alleen is de vraag idd wat jullie precies willen..iets leuks doen, of gewoon gezellig zitten ergens. Liefs Jessy
Mag Dean ook mee? En idd dat mama cafe is leuk! (als de rest dat ook vind dan hè ) Ben er al 2x geweest en is rete gezellig Maar van Kinsbergen was sowieso al mijn stam-gelegenheid haha!
Kids zijn vrijwillig verplicht mee te gaan ............dus ja Dean moet zelfs mee hahahahahaha Heb je het adres ervan? dan kan ik dat doorgeven aan de december mammas
Euhhh tegenover de bibliotheek aan de Vosselmanstraat Het exacte adres moet ik ff opzoeken! Hoe laat is het vrijdag? Ik ben dan om 1 uur vrij.