ELFJE

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Elmo, Aug 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje Elfje, wat ontzettend balen!!!!!!!!!!!!!
    Hoe gaat het nu met je?
    Ik hoop echt dat de volgende ronde jou veel meer geluk gaat brengen!
    Veel succes!

Knuffel van Senna

2. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    bluh, ik ben echt super chagerijnig......
    moet vrijdag ook nog eens op een onmogelijke tijd naar de gyn......om 9 uur, en moet om half 10 aan de andere kant van de stad les geven...... dat haal ik dus nooit van ze lang zal ze leven niet!!!!!! grrrrrr
    ik kan de mensen die mijn les volgen niet van te voren waarschuwen dat ik te laat ga komen.......
    ik heb het dus ff helemaal gehad!!!!!!!

hoezo hormoontjes.....hihi

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Oh meid wat jammer nou! Had het zo voor jou gehoopt...

Dikke Knuffel

Kirby

4. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    aaacchhh grrrrrr, jeetje echt balen en jammer :cry: :cry:
    Hou je haaks :)

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

aaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggghhhhhhhh
    gatver zeg, wat ongelofelijk k*t.
    ik had zoo geduimd voor je.

knufff van mij

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

*knuffelt je ff flink*

Ik kan zoveel dingen bedenken om je op te beuren maar weet dat niks helpt!
    Ik denk aan je.

Liefs Elmo

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    * Geeft Elfje een dikke Knufel*
    Ik denk aan je!

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Getverderrie zeg :x :cry:
    Van mij ook een dikke knuffel meis. Dat die nieuwe dosis z'n werk maar eens goed gaat doen!!

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elfje *&^$%% :cry: meid wat een teleurstelling weer he?! Niks kan nu ff goed doen en het feit dat je op lastige tijd bij gyn moet zijn maakt je humeur idd niet beter. Hopelijk ziet alles er dan wel weer goed uit en kun je verder met de volgende ronde...........hopelijk brengt die jullie wel een mooier resultaat.
    Ik denk trouwens dat ik jou ga volgen.....had de hele tijd goed gevoel, maar dat neemt toch af.....en waarom.......kweetniet.......rotgevoel in buik. Die laatste dagen zijn zo tergend....
    Hele dikke knuffel voor jou en je mannetje!

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zoals ik dus al zei................ook hier lijkt de ongi door te zetten, ws morgen of overmorgen.........heb voor maandag alweer een uitgangsecho afgesproken apotheek gebeld voor levering van Menopur; daar ga ik aankomende ronde mee starten. Dacht dat bij mijn uitgebreide ziektekostenverzekering de meds ook wel vergoed werden, maar kwam er vanmiddag achter dat je dat dus allemaal zelf moet betalen :x :cry: . De eerste keus was Puregon, maar dat is nog duurder dan de Menopur (zelfde middel eigenlijk alleen is de Puregon iets vriendelijker in spuiten middels prikpen). Medicijnen worden alleen pas vergoed bij IVF/ICSI. Viel me dus eigenlijk erg tegen (had me er klaarblijkelijk niet goed in verdiept) Nouja..........genoeg geklaag van mijn kant........dit topic heet Elfje en jij krijgt een dikke knuffel van mij meid....trouwens jij ging ook naar het Radboud toch? Lopen we elkaar net mis.....misschien zien we elkaar verderop in de cyclus wel eens in de wachtkamer...en weten we dat niet van elkaar...........hihi, maf eigenlijk he?!

11. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    he balen aldonza!!!!
    ik heb ook wat moeten betalen voor zowel de pregnyl en de clomid.... maar dat waren gelukkig maar een paar euro's....
    ik loop trouwens bij het CWZ ;) hihi

ik heb trouwens echt enorm last van mn ongi......getver!!

liefs elfje

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, die clomid en pregnyl is nog redelijk te doen vond ik. Maar die Menopur wordt in setjes van 5 geleverd en ben je per setje rond 120 euro kwijt. En ik denk dat ik voor de komende poging er 2 setjes nodig heb, niet dat ik ze dan allemaal moet gebruiken maar verwacht meer dan 5 vandaar..........ben je toch zo 240 euro kwijt. Pff, nouja, als dat ons wondertje brengt.............stelt het helemaal niks voor natuurlijk. Balen dat je zoveel last hebt van je ongi. Ik heb gelukkig nog laatste dagen vakantie dus kruip lekker op de bank, dekbedje eroverheen en mezelf verwennen.............oja, en morgen gaan ik lekker fles rose halen en die gaan we samen lekker opdrinken van het weekend! Nu het dan toch niet raak is gaan we even lekker te buiten aan de 'verboden' dingen.

Share This Page