Elfstedentocht: iemand die kamers verhuurt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier alleen een heel klein slaapkamertje over, dus dat gaat helaas niet lukken.

Met kleine kindjes naar de Elfstedentocht zou ik niet doen. Als je er echt iets van wilt meekrijgen, moet je op de route gaan staan en dan buiten de steden. En dat betekent lang staan, wachten en koud!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Kijk eens op marktplaats, er worden veel slaap plaatsen aangeboden

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    zou het je niet aanraden! en echt niet een hele dag. het is smoordruk, weinig loopruimte, mensen dringen en ellebogen. Ik probeer iets te regelen in dokkum bij mijn familie, dan kan mijn zoon daar opwarmen en steeds even af en toe mee gaan naar het ijs. zo deden mijn ouders het ook vroeger. er is weinig fertier voor kinderen. 97 was mijn 1e elfstedentocht waarvan ik zei: wat een feest en toen was ik 17. in 85 en 86 was ik 5 en 6 jaar en vond er zeer weinig aan en begreep er niks van ;) nee ik raad het af. als ik niks kan regelen in dokkum dan blijf ik thuis met mijn zoon dan kunnen eventuele kinderen hier wel komen, ik pas wel even op ;)

4. christina89

christina89 Niet meer actief

aha ik woon ook in de leukste van de elf steden:D (maar vast niet de zelfde)

mocht ie komen dan stel ik me huis ook wel beschikbaar voor slaap/opwarm plek:)

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat leuk dat je dat doet!!

Deel Deze Pagina