Lieve Elif, wat een tegenslagen. heel veel sterkte, hopelijk ben je er snel weer bovenop. Hier wordt aan je gedacht. Liefs Zora
oh nee wat erg......ik schrik hier echt van.....zelfs aan de beademing. Lieve Elif heel veel sterkte en ik denk veel aan je. Mounia wil je haar veel beterschap wensen van mij. Liefs Maaike
Jeetje, wat verschikkelijk!!! Hoeveel ellende kan een mens hebben in 1 behandeling. Elif, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!
Verdikkemme dus toch Volgende keer niet meer zo lang wachten he meis! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en uit het ziekenhuis mag. Sterkte met alles verwerken. Wel een mooie score, 3 cryo's! Meis, ik denk aan je! Dikke knuff.
jeetje hoeveel pech kan een mens aan! ik schrik hier van..... Lieve elif heel veel sterkte lieve schat! ik hoop dat je gauw de oude bent knuffel van mij
Lieve Elif, Ook van hier uit heel veel beterschap! Gelukkig wel een goede score, 3 cryo's! Hopelijk ben je gauw weer de oude!! Liefs, Loutjelou
Wat lees ik hier nu??? Goh, ben hier echt wel van geschrokken... Elif, heel veel beterschap gewenst! Hopelijk ben je er vlug bovenop! Gelukkig wel drie cryo's! Dat hier een topper mag bijzitten die voor een vet positieve test gaat zorgen! Dikke knuffel!
Jeetje zeg, wat een bericht! Wat sneu voor je Elif! En wat een pech allemaal..... Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Sterkte! Liefs, Anna
Tjee Elif... ik schrik mezelf helemaal de rambam. Meid, wat een tegenslagen kan je hebben. Heel heel heel veel sterkte gewenst en knap bovenal eerst maar eens heel goed op! Neem echt de tijd voor je herstel! Meid, een hele dikke knuffel toegewenst! Wil iemand die haar 06-nummer heeft of haar e-mail dit haar overbrengen! Sterkte meid! En een hele dikke knuffel! Liefs, Josien
Iemand nog nieuws over Elif, hoe het vandaag gaat en of ze van de beademing af is? Ik denk aan je, lieve Elif............................
zeg dat wel hoeveel kan een persoon aan!! Elif heel veel sterkte/beterschap meid!!! Ik hoop dat je gauw weer beter wordt!!!! denk aan je!!! dikke knuffel!!