Elif's 2e kans op een wondertje , 2e tese met icsi nu

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik maak me weer zorgen hoor meiden.
    Toen we in mei hoorden over de icsi ben ik bij mijn verzekeringskantoor gegaan cm en gevraagd wat ik nodig had.
    Niks mevrouw het ziekenhuis regelt alles met ons, u hoeft niks te doen,
    Nu lees ik op internet over papieren inbrengen voor goedkeuring.
    Als die vent me verkeerd heeft voorgelicht heh!!
    Heb ik dadelijk 6000 euro aan mijn broek!!!
    Elif valt dadelijk nog flauw als dat zo is.

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    O jee daar moet je toch niet aan denken zeg!!!Ik hoop dat de mevrouw van het ziekenhuis gelijk heeft

3. bereke

bereke Niet meer actief

Elif, val jij ook onder de Belgische wetgeving?

Bij mij is het zo dat Jette een aavraag ingediend heeft voor de tussenkomst bij mijn ziekenfonds. Ik heb dan een papier heb gekregen van mijn ziekenfonds en dat moest ik overmaken aan Jette (soms maakt ziekenfonds dit ook rechtstreeks over). Daardoor wordt het grootste deel van de kosten gedragen door het ziekenfonds. Er is dan nog een deel dat we zelf moeten betalen (500 euro ongeveer dacht ik). Sommige privé-hospitalisatieverzerkingen komen hier nog in tussen maar de onze niet.

Als je onder de NL wetgeving valt dan weet ik niet hoe het werkt. Hopelijk heb je vlug duidelijkheid meid!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Elif, ik ben zo blij dat het weer een beetje beter met je gaat! Hou je je rustig? Probeer je maar geen zorgen te maken over de verzekering. Ik neem toch aan dat ze je niet 'naaien', wel? Zeker niet met alles wat je meegemaakt hebt. Dat mag niet hoor! Stuur ze anders maar deze kant op... kom nou!

Op naar 18 november!

Liefs en een dikke knuffel,
    Josien

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja bereke bij ons loopt het via het cm.
    Dat was voordeliger ivm de tese voor ons aangezien mijn man niet in nl werkt dus geen nl ziekenkostenverzekering.
    je steld me wel echt gerust pffffffff
    want idd hebben ze die aanvraag gedaan
    klopt wat je zegt
    maar ik heb nooit dat papier ontvangen.
    En die man zei idd dat het direct naar het ziekenhuis zou gaan.
    Wij hebben ook geen hospitalisatieverzekering hihih dus we moeten zowiezo idd 500 euro betalen.
    Maar dan ben ik al blij!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Bij mij hebben ze in Jette echt letterlijk gezegd dat sommige ziekenfondsen het rechtstreeks naar ziekenhuis sturen en sommige het aan de mensen zelf sturen die het dan zelf moeten afgeven aan ziekenhuis. Dus bij jullie zal de CM dat waarschijnlijk wel rechtstreeks naar Jette gestuurd hebben meid.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dank je wel lieve josien.
    bereke heeft me toch wel gerustgesteld.
    Mijn aanvraag was 13 augustus dus dat moet toch zeker geregeld zijn!
    Alleen ik heb niks gekregen maar dat zei die man toen ook, hoop maar dat hij gelijk heeft

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ze vragen dat ook nog eens voordat ze beginnen, en heb toen gezegd dat cm het zou regelen.
    Maar dat zullen ze toch wel controleren heh in de comp of dat wel binnen was.
    En mij dan verwittigen als het niet zo was

9. bereke

bereke Niet meer actief

Bel anders morgen even naar Jette voor alle zekerheid. Maar ik denk echt dat de CM het rechstreeks naar Jette gestuurd heeft hoor. Mijn eerste consultatie in Jette was op 14/10 en dat papier heb ik ondertussen al thuis gehad en doorgestuurd naar Jette dus dat van jouw zal daar al wel heel lang zijn! En volgens mij hadden ze dit anders ook wel gezegd bij de pickup. Als je het hen niet op voorhand bezorgd, moet je het immers afgeven bij de pickup volgens mij...

10. bereke

bereke Niet meer actief

Onze berichtjes kruisten elkaar. Maar dat denk ik dus ook Elif!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Donderdag ff bellen met het cm, die kunnen dat ook nakijken toch.
    Morgen is het ziekenhuis alleen open voor puncties of monitoring.
    Voor de rest is het gesloten aangezien het een feestdag is.
    Maar voel me al veel geruster

12. bereke

bereke Niet meer actief

Oh ja het is een feestdag morgen!
    Ja de CM kan zien of ze dat papier al opgestuurd hebben naar Jette dus daar kan je ook wel terecht! Komt wel goed meid!

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meid,

Kwam even kijken hoe het met je is. Wat heb je toch wat mee gemaakt. Doe je het wel rustig aan? Pas maar goed op jezelf!
    Een hele dikke knuffel!

14. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik weet dat het bij ons ook geregeld wordt tussen het ziekenfonds en het zh.
    ik krijg dan 1 keer in de zoveel tijd een overzichtje met de kosten, en als je nog eigen risico hebt dan moet je een deel zelf betalen. maar ik heb mijn eigen risico al helemaal verbruikt met al die zh bezoeken.

ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed komt.
    heel veel sterkte!
    en ik wens jullie al het geluk van de wereld!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *haalt Elif uit het verstop hoekje*

Meis, hoe gaat het nu?
    Zowel lichamelijk als met je gevoel?
    Ik denk aan je meis, knufff!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieve meid,
    Het gaat wel beter weer hoor.
    Alleen weeeeeeeer een minpuntje, sommigen van jullie wisten al dat het contact met mijn ouders vaker spaak loopt.
    We hadden dus ook al ff geen contact sinds augustus, vandaag een telefoontje , dacht dat het mijn manager was die belt ook anoniem.
    Dus ik dacht ik moet opnemen.
    Mijn moeder, dat ze me erg miste , maar waarom ik toch niks liet horen.
    En dat zij zo'n harde tijd hadden, de gezondheid van haar is niet zo goed.
    En dat ze met mij alleen wilden praten zonder mijn man.
    Dus ik zei oh dan mag ik me lekker ongemakkelijk voelen.
    Want hij is het toch wel een groot gedeelte schuld * wij hebben ook wel fouten gemaakt zei ze toen* maar mijn man heeft idd helemaal genoeg helemaal van mijn moeder.
    Ons konijn is gestorven laatst, en wij hadden hun 3 jaar geleden een konijn gekocht.
    ja had ze me laatst geschreven in een mail dat ik die dan kon komen halen mijn vader heeft een allergie.
    Nou ik ben verdrietig dat het beestje dood is maar huisdieren genoeg nu.
    OOOh dus het interesseert je niet.
    En je bent zo hard.
    Heb niks verteld dat ik in het ziekenhuis heb gelegen , had ik gewoon geen zin in.
    Maar ik gaf alleen om mezelf en mijn gezondheid en niet om de hunne.
    Pfoeh sorry voor mijn gezeur maar ik heb er zooooo genoeg van dat alles tegelijk op me afkomt.
    Mijn man gisteren helemaal depri nu dit weer.
    Houdt het nu nooit op.
    Ik heb gezegd dat ik haar volgende week wel zou bellen wanneer ik zou komen praten.
    Maar heb zoooooo geen zin erin.
    Het gaat toch maar tijdelijk goed.
    sorry Elif heeft weer genoeg gezeurd * schaam schaam*

De rest gaat het iedere dag beter, ben vandaag naar een vriendin geweest, die heeft me gehaald, ff mijn gedachten op iets anders.
    En nu wachten op manlief die moet zo thuiskomen.
    xxxx

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een gedoe weer met je ouders meis.
    Daar zit je nu echt niet op te wachten!
    En als je geen zin hebt om te praten, dan moet je dat niet doen.
    Ik ben van mening dat wanneer een relatie je alleen maar stress en negativiteit oplevert, je die relatie beter kan verbreken.
    Ik weet dat je de relaties met je ouders niet snel of makkelijk verbreekt, maar ik weet ook dat het veel rust oplevert wanneer je het wel doet.
    Kies voor jezelf en kom voor jezelf op meis!

Dikke knuff!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Hier kan ik niks aan toevoegen! Echt rot voor je dat dit net nu weer op je pad moet komen! Dikke knuffel meid!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank jullie wel meiden!
    Mijn man was weer direct op de kast en herinnerde zich direct alles wat is gebeurd.
    Ik moet hem dus maar niet meenemen want escaleert, mijn vriendin gaat wel mee.
    Die is rustig en kan direct me ondersteunen.

Dames nu smelt ik toch ff, terwijl ik dit typ zegt mijn man:
    Ik was net aan het denken, hoe mooi het toch is als we dadelijk een baby krijgen.
    Hoe leuk.
    Dat ik ermee kan spelen, en de fles kan geven.
    Hoe anders dat ons leven wordt.
    Oooh dames dan denk ik wat is het toch een lieverd, zijn depri moment van gisteren is weer ff voorbij.
    En hij ziet het nu weer ff helemaal zitten en verheugd zich er zelfs op.
    Een dolverliefde Elif op haar mannetje .
    xxx

20. bereke

bereke Niet meer actief

Da's een goed idee om je man thuis te laten en een vriendin mee te nemen om je te steunen!

Wat lief van je man! Ik zou ook helemaal smelten hoor!

Deel Deze Pagina