Het gaat steeds beter hoor, over 1 weekje waarschijnlijk weer beginnen. Ik had al komende week willen beginnen maar mijn manager had mij nog niet ingeroosterd dus ik kon de week erna beginnen. Het is wel weer erg spannend. en jij wow 12 weken wat goed Eindelijk over die akelige 3 maanden proficiat!!1
Hey schat, Ik lees dat je over een paar weekjes je cryo tp mag verwachten en nog 2 ook! Spannend! xxxxjes mij
Elif, geniet nog hard van je laatste weekje thuis! En dan terug gaan werken... Zal de tijd wel beter vooruit gaan! Morgen staat er al een drie vooraan je banner !
hey meid, dank je wel hier gaat het wel goed hoor. Volgende week beginnen met werken. Met 16 uurtjes beginnen en dan langzaam opwerken weer. Ben eens benieuwd hoe dat weer gaat zijn.
Hey Elif, Wat fijn dat je volgende week weer een paar uur gaat werken. Krijg je toch weer een beetje ritme he? Doe het maar rustig aan en kijk wat je aan kan!!!!!
dankje, vandaag de echo en dan geloof ik het pas echt dat we de enge 3 maanden gehaald hebben Doe jij nog even rustig aan? en ook volgende week op je werk, denk aan jezelf
Hey meid, Kom even kijken hoe het met je is. Hoe gaat het met werken? Kun je het allemaal een beetje volhouden? Tis allemaal niet niks wat je mee hebt gemaakt! Dikke knuffel voor jou!
hey meiden, dank jullie wel. Woensdag begonnen, ik moet al 10 minuten lopen van de uitstap van de bushalte naar het werk. Helemaal buiten adem kwam ik aan. De ass manager had zoiets als je zo blijft ga je fijn naar huis want dit kan niet. Ik mocht dus rustig blijven zitten aan de kassa. Niet zwaar dragen of te veel bukken enz. Maar was toch wel erg moe 's avonds moet ik zeggen. volgende week sta ik 23 uur op dus ik hoop dat ik dat volhoudt. Vanavond heb ik ook koopavond, maar hoop dat er veel te doen is dat hij snel om is. Gisteren had ik ook een gesprek met mijn manager, ach ja volgende week zul je er wel 100% bovenop zijn. Nou dat dacht ik nog niet, ik heb ventolin gekregen voor mijn longen en hoop dat het telkens weiniger gaat worden nu. Maar die man denkt dat het niks was. Maar die ass manager is wel fijn , ik houd me mooi rustig Ook hier aan het wachten op de ongi , over 3 dagen zoiets. Ben erg benieuwd!
Niet jezelf overhaasten he meis, daar heb je alleen jezelf mee. Dus geef goed aan wanneer het nog te zwaar is voor je! Ik hoop dat je ongi snel doorbreekt zodat je hopelijk nog dit jaar een tp kan hebben! Mn duimen draaien meis!
Elif, zoals hier al gezegd werd: overhaast het niet en als het niet gaat dan moet je dat goed aangeven. Misschien vervelend voor je baas maar jij en je lichaam gaan toch echt voor! Ik hoop dat je er vlug helemaal bovenop bent! Verder ga ik ook duimen voor een zo vlug mogelijke TP! Succes!
luister maar goed naar je eigen lichaam, dat is nu het belangrijkste. ik hoop dat je optijd ongi wordt. zou super zijn als je dit jaar een mooie tp hebt, het is je zo gegund
Lieverd let goed op jezelf he, wat je niet kan dat kan je niet. Is de ongi al gekomen? Ik denk aan je schat, liefs mounia
hey lieverd, ja ik heb ook tegen de ass manager aangekaart rustig aan te doen en dat vind hij ook normaal! De ongi moet over 2 dagen komen normaal, mijn borsten doen al pijn ( voorteken) dus het zal wel komen. En nu je verzekering nog heh hihihi
Oke gelukkig! Mijn borsten doen ook altijd zeer voordat ik ongi word. Ja alleen nog de verzekering en dan kunnen we starten
Nou meiden, vandaag had ik ongi moeten worden. Niet dus!!! Mijn cyclus is nooit langer dan 30 geweest dat wil zeggen nog 2 dagen te gaan. Ik ben er ook echt niet mee bezig dus daar is het niet van. We zullen wel zien het zal wel komen. Ondertussen zijn we wel lekker aan het kijken om in april rond de pasen ff een weekje lekker weg te gaan! Ik heb een heel mooi hotel gevonden, en hebben er echt zin in. Morgen kan ik bellen om te reserveren. Heerlijk!!! Lekker 1 weekje 5 * hotel ultra all in wat willen we nog meer hihih. Lekker verwend worden. Mijn man zei wel wat als je dan niet zwanger bent en je hebt dan slechte zin, ik zeg dan is die vakantie alleen maar goed om ff met de gedachten ergens anders te zijn! Elif droomt weg.....
Klinkt heel goed Elif! Fijn dat je iets concreets hebt om naar uit te kijken! En je geniet niet alleen die week zelf maar ook al heel lang op voorhand omdat je er lekker kan over dromen!