Ja dat zou ik wel doen! Dan weten ze tenminste dat het niet vlot bij je en als het nodig is, kunnen ze tijdig ingrijpen. Die toppertjes in de vriezer moeten maar niet té lang in de vriezer blijven zitten... Ik had gisteren een mail gestuurd dankzij jouw tip (waarvoor dank ) en ze hebben me gisteren teruggebeld. En vandaag hebben ze weer zelf terug gebeld om te zeggen dat ik morgen bloed moet laten nemen om te zien waar mijn maandstonden blijven.
OOh dat is fijn. Ik wacht altijd lang zelfs met de overstimulatie belden ze pas na 2 dagen???? Maar volgens mij zijn ze aan het komen hoor Hehe eindelijk dat wil zeggen of donderdag of vrijdag bloed laten nemen en dan de 11e dag op kerstdag jeetje ik zoek me wel dagen uit weekenden of feestdagen hahaha. Maar ben al blij dat het komt hihihi. Meis ik duim dat je vandaag wat weet!!
Jeej, eindelijk duidelijkheid! Hopelijk is deze cyclus een beetje normaal en krijg je nog dit jaar 2 mooie emmies terug geplaatst! Ik ga duimen meis
Fijn dat ze onderweg zijn Elif! Ben content voor je! Misschien was het juist een heel rustig moment ofzo dat ze zo vlug belde bij mij?
meis hoe laat moet je er vrijdag zijn voor bloed te prikken. Misschien zien we elkaar dan . Net zijn de buikpijn en de rugpijn begonnen , nu is het dus helemaal van kracht hehe gelukkig. Hoe gek het klinkt normaal nu ben ik er blij mee!
Elif, ik laat in Hasselt bloed nemen. Jammer want had je wel eens willen zien . Fijn dat je eindelijk op dag 2 zit. Nu komt het stilaan weer erg dichtbij hé! Spannend! Ik duim heel hard!!
Eindelijk zijn ze er dan die duiveltjes. Nooit wil je ze hebben en wil je het een keer wel laten ze op zich wachten....grrrr:x Maar het gaat nu dichtbij komen....Op naar jullie 2 cryoý'tjes. knuff
ohw nou meid, Dat hoor ik straks, maar het is gewoon om te weten hoe de hormonen op dit moment zijn. niet erg interessant eigenlijk . Ben wel benieuwd naar de jouwe!!! xxx
Vandaag gaan bloedprikken ipv gisteren ( man kerstviering en ik geen auto, maakte toch niks uit ongi was er toch pas woensdag avond) Meiden wat het hebben meegekregen weten dat ik een fobie heb voor naalden en spuiten. En dat ging steeds beter naarmate de behandeling verder ging. Maar vannacht heb ik me toch een nachtmerrie gehad!!! Het was dat de wekker me wakker maakte om op te staan om te vertrekken naar het ziekenhuis. Na de ziekenhuisopname is mijn fobie weer helemaal terug Iedere dag bloedprikken, trombosespuit. De infuus wat maar nergens in wilde, en ik zat te huilen van de pijn. Ik moest dus het kamertje in, en dat was een hele nette verpleegster. Ze vroeg me waar ik voor kwam ( want mijn papieren lagen niet klaar logisch)dus ik zei voor de 3e cyclusdag van een cryo tp. Ze feliciteerde me , heel erg lief. En toen ging mijn man bij me staan, ik mocht in zijn hand knijpen En de vrouw uitgelegd dat ik al een fobie had, die was minder geworden, maar na al het prikwerk e.d bij de overstimulatie was dit echt weer terug. Toen zei ze heel lief, je doet het goed hoor, ik heb al veel erger gezien. Je doet het echt goed. Ze wenste me ook heel veel succes, en zo liep ik opgelucht uit het ziekenhuis. Volgende week moet ik natuurlijk weer maar dat is nog ff hihi. Het begin is er
Elif, het lijkt me erg moeilijk om met zo een fobie om te gaan als je in de mmm zit! Ik vind het dan ook erg knap van je dat je het telkens maar weer doet! Dus gewoon niet teveel over piekeren (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) en als je nog een paar keer zo'n lieve verpleegster hebt, zal het steeds beter gaan. Dikke knuffel!
Dank je wel bereke Ja als ik een vervelende krijg zeg ik gewoon nee hihih grapje. Gelukkig is het nu niet zoveel prikken als de vorige maand. Een heeeeeel groot geluk voor me