Kwam even kijken hoe het hier gaat. Volop aan het aftellen zie ik. De duimen draaien hier weer volop. Dat 2010 jullie het wondertje van je dromen mag brengen
Wat lief van je confidence en jij alweer bijna 18 weken jeetje wat gaat dat. Willen jullie weten wat het word
nee we laten ons verrassen, alles is al zo gepland in de MMM toch? maar we weten wel al van de echo dat ie eigenwijs is
hey meis, ik ga ook heel hard voor jou duimen, alvast een hele prettige jaarwisseling, en op naar een vruchtbaar 2010! liefs lisa.
Heee Elif, wat zie ik..? Nog 4 dagen! Wow, spannend hoor... Succes meid, nog een paar dagen geduld. En dan heel snel een positieve test!!!
elfi@ wij kunnen elkaar van een ander forum ik wil je hier ook even alle geluk toe wensen en hard met je mee duimen dat je in 2010 een lief wondertje mag vast houden en alle liefde mag gaan geven knuf marnat
Dank jullie wel lieverds!!! Ik hoop het zo, ben bang dat ik me dadelijk ook te blij maak met te veel hoop. Maar we zullen zien
Ohh wat spannend allemaal meis! Op naar een laatste oud en nieuw met zn 2-tjes. Volgend jaar lekker met 1 of misschien wel 2 kleintjes erbij! Mn duimen draaien meis.
Elif, het komt nu héél dichtbij meid! Een fantastische avond straks toegewenst alvast maar ook een nog veel fantastischer 2010! Ik duim voor je!!!
Elif, nog een paar daagjes voor jou. Spannend meid. Ik ben al aan het duimen. En meid hoop houden hoor! Hoop doet leven! Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2010 gewenst meid, waarin jullie wens mag uitkomen! Dikke knuffeL!
Bedankt lieve meiden!!! De 2 staat er nu, ohw wat spannend is het toch allemaal. Morgen worden ze uit de vriezer gehaald. Bereke jij morgen wat spannend!!!!
elfi@ mijn duimen draaien op volle toeren bereke@ ik zie in eens dat jij morgen terug plaatsing krijgt? duimen draaien ook voor jou meid