Ja als bereke nu dezelfde dag had, dan konden we de gang aflopen en bij elkaar op bezoek gaan hahahaha. Veel succes meid!!!
Elif, we kennen elkaar ook van een ander forum. En ik wil jullie heel veel succes wensen. Ik hoop voor je dat ze goed ontdooien en jullie over 9 maanden ook eindelijk jullie wondertje(s) vast kunnen houden!
Dank je wel meid! Jouw zwangerschap loopt al snel jeetje, dat zal wel zo voor mij lijken Ben erg benieuwd naar haar naam. xxx
elfi@ als jij je terug plaatsing gehad hebt zou je dan wat voor me willen doen? je ervaring met mij delen ik bedenk in eens dat wij naar mijn herstel ook waarschijnlijk isci krijgen ben daarom wel benieuwt naar je ervaring dan weet ik wat me te wachten staat he liefs knuf marnat
Oh Elif, wat komt het nu dichtbij he?! Ik ga zooooo ontzettend hard voor jullie duimen! Nog maar 2 nachtjes slapen!
Elif, nogmaals heel veel succes meid! Worden ze morgen al uit de vriezer gehaald? Dan ga ik vanaf morgen al hard duimen! En spijtig dat het we niet op dezelfde dag naar ginder moeten hé . Marnat, bedankt voor het duimen!
wat een lieverds zijn jullie toch. Moet echt zeggen zonder de meiden van zw pagina waren we deze tijd veel moeilijker doorgekomen!!! Jullie zijn zo bedankt!
Nou de dag is bijna voorbij en ik ben benieuwd hoe mijn eskimootjes het doen, of ze het overleefd hebben?? Wij zijn iig ff lekker een dagje eruit geweest, naar de ikea en in duitsland wat gaan rondekijken in meubelzaken. Is gewoon leuk om eens rond te lopen. En heb er meubels gezien voor de babykamer waar ik weg van ben. Maar eerst maar zien dat het lukt. En deze nacht doorkomen
Elif, fijn dat je wat afleiding hebt gehad! Ik heb deze nacht ook erg slecht geslapen moet ik bekennen . Meid, ik ga heel hard duimen voor je! Wanneer krijg je telefoon van Jette? Is zo zenuwslopend...
Elif meis ook vanuit hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en ik hoop dat het nu echt, echt, echt eens mee mag zitten voor jullie! Nieuw jaar, moet goedkomen insallah!
Elif, heel veel succes! Ik heb al blauwe duimen van het draaien... Word je morgen nog gebeld of ze goed ontdooit zijn? Liefs
Dank jullie wel meiden!!!! Miepie ja morgenvroeg bellen ze en dan als ze goed ontdooit zijn krijgen we te horen hoelaat we daar moeten zijn. We hopen natuurlijk wel en het liefst maar we moeten blij zijn met wat we krijgen