Ohh je weet nog niks dus? Jeetje wat spannend! Meis, mn duimen draaien dat ze allebei goed ontdooit zijn en je morgen 2 mooie emmies in je buik mag dragen. *duim duim duim*
Ik ben zoooo benieuwd naar morgen! Ik hoop dat je een beetje goed kan slapen meid, ik duim heel hard! Xxxxjes Mounia
Nou dames ik zit te wachten tot de telefoon gaat! Heb niet zo denderend geslapen. Maar ook niet zo gek denk ik . Laat jullie dadelijk direct iets weten als ik iets heb gehoord.
Ik heb aan je gedacht vanacht meis. Al iets gehoord? *duim duim duim* Ohhh ik hoop zooo dat je zometeen 2 emmies teruggeplaatst krijgt. Rinkel telefoon, RINKEL!
Hahaha nee lieverd nog niks. Bij Bereke hadden ze rond 10 uur gebeld, hopen dat ze me niet tot 12 laten wachten heh pfffff. Wat lief van je dat je aan me gedacht hebt. Heb maar ff slaapjes gehad van een half uur ofzo en dan weer wakker, en weer proberen verder hahaha.
Ik hoop het ook , ohw dit is zo slopend hahahaha. De rest van de week is eigenlijk best goed gegaan maar nu hahah. ik schrijf het je direct hier neer. Je bent ook vroeg wakker op een zondag. altijd?
Nee nog niet! Mijn man was even buiten en ik moest naar het toilet dus ging de telefoon maar mee hahaha. Mijn man moest lachen erom.
Haha, hier gaat de komende maand mn mobieltje ook overal mee naartoe Wil echt geen telefoontje missen haha. Erg zijn we he Trek je de zenuwen nog een beetje?
Jippieeeeeeeee Ben je door de zenuwen vergeten door te vragen meis? Hoelaat moet je er zijn? Ik ga duimen dat het er 2 zijn en dat ze allebei blijven plakken! Op naar een mooie posi test!