wat lief eylem. Hihih regi ik probeer ze vast te houden. Vind wel dat ik pas laat mag testen nu nog 15 dagen. hoe was dat bij jouw tp? En mijn man weet al dat ik vroeger ga testen maar probeert het me uit het hoofd te spreken .
ja dat vind ik ook wel laat, ik teste ook wel belachelijk vroeg posie hoor 9 dagen na tp. alsa je het vol kan houden zou ik proberen bij 12 dagen na tp pas te testen bij cryo`s kun je normaal gesproken eerder testen, maar mocht die dan nega zijn niet gelijk in de stress schieten he. het is toch overal anders net zoals jij moest blijven liggen, ik mocht gelijk opstaan na tpbdus het is nergens gelijk. zet em op meid
Elif, super zeg! Goed vasthouden! Haha, ik heb het ook beide keren niet volgenhouden om niet eerder te testen... beide keren 9 dagen na TP positief getest... maar je man heeft natuurlijk gelijk, beter om iets langer te wachten .
Ja ik ken mezelf ik kan dat helemaal niet hahahahah. Hij wilde ze eigenlijk verstoppen. BIECHT: nu heb ik ze verstopt hahahah. Erg heh. Hebben jullie echt rust gehouden die dag? Ik zit nu wel op de bank, mag niet poetsen van manlief hahaha. Morgen moet ik weer werken dus xxx
nee hoor ik heb gewoon alles gedaan, je moet wel beetje oppassen dat je geen zware dingen gaat tillen enz.
Ik ben blij dat ik deze week ook achter de kassa mag zitten en niet aan de gordijnen , al dat gesleep met die rollen stof. Ben trouwens aan het kijken voor in het weekend van de 15 t/m de 17e een weekendje weg, dat hebben we ook wat afleiding.
Regi wanneer heb jij de eerste echo eigenlijk?? Heb gehoord dat dit in jette wel best vroeg is. Maar vroeg me dat toch af. Denk ook dat ik dat ga doen
Lekker doen, Elif, weekendje weg! Eraan denken doe je toch wel, dan kan de tijd maar beter wat sneller gaan doordat je iets leuks te doen hebt . Ik heb de dag zelf na TPs weinig gedaan. Miepman dwingt me dan op de bank te blijven hangen, haha. Dagen erna wel gewoon gewerkt (sta voor de klas), maar ben van de utrogestan altijd erg moe, dus wel vroeg naar bed. Hoop voor je dat komende 2 weken voorbij gaan vliegen!
Ik zit momenteel wel op de bank, maar manlief had het liefst dat ik ging liggen. Maar de dokter zei al: eruit vallen doen ze niet hoor. Ik heb tot nu toe nog niet echt last van de utrogestan terwijl ik toch morgen 1 week bezig ben ermee??? Manlief gaat dadelijk ook lekker koken, een ovenschotel met aardappel,ui, tomaten en gehaktballetjes mmmm. We hebben al besloten dat we dan naar weerterbergen gaan en dan gaan we 1 dag gourmetten en 1 dag maken we turkse pizza mmmm ook erg lekker Miepie gaat het nog met de zenuwen???
Joehoe twee eskimootjes aan boord! Super! Lekker rustig aan doen meid en nu maar afwachten. Vorig jaar kreeg ik rond deze tijd ook twee eskimootjes aan boord en kijk eens wat er nu in de box ligt! Ik duim dus ook zo enorm hard dat het dit jaar bij jou raak mag zijn! Liefs en een dikke knuffel, Josien
Moet trouwens wel bekennen dat ik het moeilijk had mijn tranen in te houden. Ik had zoiets nu zijn we zover als we nog nooit zijn gekomen. Nu word het echt echt en spannend. pfff
dat weet ik nog niet elif, het z`huis was niet bereikbaar tussen kerst en oud en nieuw dus kan ze maandag pas bellen, ik hoop wel snel, want heb er ff weinig vertrouwen meer in, gister bloeding gehad en vandaag een soort van propje verloren maar misschien is dat er 1 van de 2 ik heb geen idee nog.
Dank je wel josien lieverd! Was sam jullie eerste cryo tp eigenlijk met zijn brusje natuurlijk toen? Vind het zo lief dat je komt kijken. xxx
Oooh nee meid ik hoop toch dat het niet waar is! Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij dat ook gehad, bleek ik van een 2ling te zijn. Ik hoop dat ze er alle 2 nog zitten of minstens 1!!! Dat heb je zo verdient.
Hahahah dank je wel. Nou ik probeer niet te veel te denken dan word ik te nerveus volgens mijn man hahaha