Ik heb je een berichtje terug gestuurd Elif . @nerveus zijn, ja... dat is logisch meid en dat hoort er ook echt bij. Ik denk dat je je er toch een beetje aan over moet geven. De hele MMM bestaat uit wachten, wachten en nog eens wachten. Deze twee weekjes ook nog (en daarna hopelijk nog acht maandjes )! Wanneer mag je precies testen? Liefs, Josien
Hey lieverd, Mijn man zit al de hele tijd achter pc. net zei ik en NU moet ik kijken hoe het met elif is gegaan haha. Lieverd hoop dat dit het einde van de mmm is en dat je over twee weken een super positieve test hebt. Dat alles nu verder goed zal gaan. Een hele dikke knuff van batuhan en mij
18 januari :O had echt zoiets wanneer???? Mijn nod is normaal de 13e waarom pas de 18e testen. Mijn man me helemaal aan het vertellen, je moet geduld hebben. Je hebt 4 jaar gewacht en nu die 2 weken niet . Maar we zien hoelang ik het volhoudt. De 18e is trouwens een bloedtest.
Dank je wel!!! hahahah erg is dat heh ben ook vaker zo, ik MOET nu erachter hihihihi. Ik hoop dat je gelijk krijgt, zou je aub dua voor me willen doen
Voor wat het voor jou waard is Elif, heb ik ook hier een kaarsje aangestoken bij ons beeld van de H. Familie. Ik hoop dat je dat goed vindt! Anders moet je het maar zeggen... @Wachten, ja... een ander kan daar zo gemakkelijk over praten. Bij Sam had ik ook al een week voordat het mocht zelf getest en bleef ik testen. Hahahaha... Probeer altijd je hart te volgen en rustig te blijven, hoe makkelijk dat door mij en anderen ook gezegd wordt. Een hele dikke knuffel en veel succes! Liefs, Josien
Wat lief Josien, jazeker vind ik dat goed hoor! Vind het zo lief dat mensen dat voor ons willen doen. * wederom traantjes *
WAUW Elif, 2 eskimootjes aan boord! Helemaal top meid! Hou jullie maar goed vast kleintjes!! Mijn duimen draaien gewoon door hoor! Het lijkt me zo'n gek idee dat je nu ineens zo ver bent, dat het nu zo dichtbij komt allemaal! Spannend!
Oh Elif supergoed nieuws!!! 2 cryo's terug geplaats en dan nog 2 toppertjes!!!! Ben zo blij voor je en ga heel hard voor je duimen!! Wel gek want ik heb gisteren terugplaatsing gehad en moet al bloed laten nemen op 14/1?! Bij mij zeiden ze ook niet hoeveel cellig ze waren en dat heb ik ook niet gevraagd eigenlijk. Goed dat jij er wel aan gedacht hebt! Hoeveel cellig waren ze nu uiteindelijk? Oh zo spannend voor je! We kunnen echt samen aftellen!
Regi heeeeeeeeeeel veel succes!!!! Loutjelou het is idd heel onwerkelijk , maar we zijn er nog niet Bereke ik vond het ook heel raar, maar ja we zullen zien, mijn ongi moet normaal de 13e komen???
Misschien willen ze langer wachten met testen zodat het zekerder is ofzo? Ik zou me ook niet in kunnen houden op m'n NOD hoor!
Ik denk het?? ik weet het absoluut niet waarom. Het zijn emmy's van 6 dagen gisteren ( met 5 dagen ingevroren) Jij nog 3 dagen!!!! spannend zeg!!
Hey meis, zie dat je 2 toppertjes teruggeplaatst gekregen hebt. Duimen draaien voor een prachtig begin van 2010! Liefs Zora
Regi, heel veel succes! Spannend zeg... Elif, niet over piekeren. Er zal wel ergens een logica achter zitten ! Hoeveel cellig waren je toppertjes nu? Ben je er al aan gewend dat je nu twee toppertjes meedraagt ? Raar gevoel hé...
uhm dat woord wat yasmine laatst zei ik ga eens zoeken. momentje. umm en sjan heeeel erg bedankt meiden!!