Nog 1 dagje tot de uitgangsecho, spannend. Ik hoop en duim voor je dat alles goed is en dat je dan met het stimuleren kan beginnen. Zo kom je steeds weer een stapje dichterbij. Liefs Zora
kan niks anders zeggen dan: wat lief van jullie!!!! Denk iedere dag aan jullie allemaal en hoe spannend het allemaal is!En hoe ik het jullie gun! xxx
Elif, haha geen dank schat! Ja ik wou het ook vragen op msn maar dan lees je het hier weer haha, drukke dag dus morgen voor je, succes meid!
Hallo meiden, weer ff bijschrijven bij mijn topic. Gisterochtend net op tijd bij brussel want had 1,5 uur van leuven tot brussel gedaan belachelijk. Gisteravond is de eerste spuit erin gegaan. Nu mag ik de 19 voor mijn eerste fm. Ben erg benieuwd. xxxx
Zolang erover gedaan Elif? Oei da's minder! Gelukkig toch nog net op tijd. Spannend die fm op 19e! Ik duim! En hoe is het gelukt met de spuit gisteren? Veel liefs
nou die heeft mijn man gezet hahaha en wilde hem ook eigenlijk tegenhouden maar het moest. vandaag ging al beter, maar ik zou het niet zelf kunnen. Maar dat komt door mijn fobie voor spuiten. xxx
Ja dat maakt het er niet makkelijker op natuurlijk! Gelukkig dat je man het wel durft. Ik denk dat de mijne er niet zou om staan te springen .
Elif, het wachten kan weer beginnen! Nog maar 3 dagen gelukkig! Spannend hoor! Mezelf spuiten lijkt mij ook eng! Wel fijn dat het gelukt is!
Super dat je al begonnen bent met spuiten meis! En spannenddddddddd, bijna de eerste fm Mijn duimen draaien meis!
Hey meiden, wat lief jullie berichtjes. De eerste fm zit erop. Er waren nu 22 follikels te zien waarvan 10 tussen de 8 en 9,5 mm en de rest kleiner. Straks word ik gebeld door het zh of ik deze eenheden fostimon moet blijven gebruiken of dat het veranderd moet worden. En wanneer mijn volgende fm is. Erg spannend dus weer!
nou dat is toch niet en heel gek resultaat toch? En een heleboel eitjes! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen!
Hoi Elif! Nou dat klinkt goed; het zijn er igg een heleboel! (niet te veel?) Het komt nu wel heel dichtbij he! Spannend hoor! Hebben ze bij jullie extra veel eicellen nodig ivm de tese? Of zit daar geen verschil in? Succes met wachten weer op t telefoontje!