denk ik toch?? hij is eigenlijk in vrijwel eigen cyclus teruggeplaatst. dag 11 de echo en die dag de pregnyl dus dag 13 eisprong ongeveer, en dan dag 18 de tp. Denk ik toch???? hahah weet het zelf niet meer.
hihi weet het niet hihi!mss dan wel die 5dagen er af halen hihi! of week er af halen dat hij terug geplaats is.omdat hun toen nog niet in je lichaam zaten . maar ach je merkt het zelf
Maar in nederland mag je toch veel vroeger testen toch, meestal 10 dagen na tp heb ik gehoord en dan zou je 4 weken zijn meestal, maar ik na 15, dus daarom dacht ik 4 weken en 5 dagen hahaha. Nu eerst maar eens zien of er 1 of 2 plakken.
nee hoor ik mocht na me eertse terugplaatsing 14dagen daarna testen. maar dta hangt ook van ziekenhuis af.
ja ik had hem toen de 1e nov gehad en de 13e testen, ik ga gewoon stiekem proberen volgende week. Als mijn man het weet zwaait er wat haha
ik hoor bij de terugplaatsing wel wanneer ik mag testen! hihi!vanaf dinsdag beginnen met ovu testen en dan hoop ik woensdag donderdag positieve test te hebben
Vanaf je eisprong moet je rekenen + 2 weken, zolang ben je dan zwanger. Dat de tijd maar lekker snel mag gaan meis!
Hey lieverd, Ik wou je even laten weten, ondanks alle ellende wat ik nu weer meemaak ik aan je blijf denken!Ik duim voor je schat, xxxjes Mounia
Hey lieve elin, ben de dag weer doorgekomen, vandaag dag 5 na tp. Alleen krijg ik nu weer mailtjes en verhalen te horen van mijn moeder enz, verschillende meiden kennen het verhaal. EN ben er zo boos om.
Och meis toch! Dat kun je er nu helemaal niet bij gebruiken. Ken het verhaal niet, je hebt er volgens mij wel een x iets over geschreven, maar ik hoop wel dat je het een beetje van je af kunt zetten. Misschien een idee om de mailtjes niet te openen, zal vast moeilijk zijn, maar misschien kun je ze bewaren en pas over een tijdje lezen. Je moet nu echt aan je zelf denken! Meid, doe het rustig aan!
hey meis, ben een paar dagen niet online geweest en lees dat je de tp al hebt gehad, en van 2 eskimootjes, wauw wat goed meid. hoe voel je je? killing he' die wachtweken, ik hoop dat je de tijd een beetje doorkomt, en het is makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik heel goed, maar probeer afleiding te zoeken meid. ik duim heel hard voor je. liefs lisa, x.
Eerlijk gezegd wist ik niet waarover ze gingen, todat ik het opende Krijg ik via een kennis te horen, dat ze daar mailtjes naar stuurd dat ik mijn ouders als vuilnis aan de kant zet. Maar het is gewoon altijd discussies,achter mijn rug om kletsen over mij. We hebben ff geen contact om rust te krijgen, wat we nu nodig hebben. Maar daar gaan we weer!
Oh, wat erg. Dan ben je ook nog niet voorbereid dat het daar over zou kunnen gaan. Dan is niet openen ook geen optie. Je hebt er niet voor niets voor gekozen om even rust te hebben, dus er zal genoeg gebeurd zijn voordat je zo'n besluit neemt. Probeer nu echt voor je zelf te kiezen! Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop toch dat je het wel een beetje van je af kunt zetten en als er iets is, kun je het altijd hier van je af schrijven. Meid, heel veel sterkte! Denk aan jezelf! Echt doen hoor!!!!