Dank je wel meid! tja had echt zoiets mmmmmm En wat ik helemaal haat, dan schrijft ze het uit een ander persoon,terwijl ik aan het schrijven zie dat zij het is!!!!
Hey, daar hoef je toch geen dank je wel voor te zeggen! Vind het harstikke erg dat je dit nu mee moet maken! Helemaal nu, met twee hele mooie cryo's aan boord. Dikke knuff!
Ohh lieverd, dat kan je er nu toch helemaal niet bij gebruiken Maar helemaal geen familiemail meer openen de komende week? Je weet me te vinden als je wilt praten he meis! Dikke knuffffff.
elif lieverd!!! ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje hebt kunnen slapen!!! Meid hoe moeilijk ook onthoud je hebt twee pracht embryo's aan boord en je moeder is het niet waard hoe hard het nu ook klinkt die twee mooierts te laten varen!!!Meid je word een pracht moeder! Wees strek meid! KNUF
Dank je wel snippie, ik heb toch redelijk kunnen slapen gelukkig. Probeer me er nu ook niet druk over te maken. Vandaag dag 6 na tp. En al erg nerveus meis hihih
hihi jah want ga dinsdag beginnen et ovu test!dan gaat het rap hoor hihi!komt steeds dichter bij! ik ben er voor 80% van dit de maand word! weet ook niet waraom hihi!
Elif, gewoon niet openen die mails hoor! Dat heb je nu echt niet nodig... En later eens een hartig woordje spreken met haar! Ik duim nog steeds erg hard!
Dank je wel Marj! Hiervandaag dag 7 na tp, 1 wachtweek is dus voorbij gelukkig. Maar alles voelt nog steeds hetzelfde we wachten netjes maar af Tot woensdat ongeveer
ooh wat spannend elif, ga je woensdag al een testje wagen. ik duim keihard voor je meis, houd je het nog wel een beetje vol, ik hoop dat je de komende daagjes lekker wat afleiding hebt, dan gaat de tijd mss wat sneller voorbij. x lisa.
Al een week voorbij meis! En nog maar 3 nachtjes slapen tot woensdag Ik ga duimen dat dit jaar supermooi mag beginnen voor jullie!
heel veel succes Elif. Je kent me niet, maar ik hoop dat die laatste wachtweek voorbij zal vliegen en je een knallend, positief testje in handen zal hebben!!!
Wat lief van je stralend harstikke bedankt!!! Lisa en dreamer, het is ook nog best jammer heb maandag en dinsdag vrij en dan gaat die tijd zoooooooooooooo langzaaaaaaaaam voorbij hahaha, en woensdag moet ik werken. Maar ik wil gewoon eens kijken of er woensdag al iets te zien valt op de test, misschien ook niet hoor,maar we zullen zien Het is wel erg spannend hoor zo'n wachtweken brrr. Meiden hoop zo dat we dit jaar allemaal super beginnen Mijn schoonouders weten inmiddels wel van de tp, konden de mond niet houden. En die stonden te dansen in de woonkamer, zo lief!!
Ik vind het al spannend! laat staan hoe het voor jou moet zijn!! hahaha. Kun je maandag en dinsdag geen afleiding gaan zoeken zodat de dag nog een beetje omgaat? Lekker shoppen ofzo? Of bij een vriendin langs? Of je gaat vast de toekomstige babykamer schilderen geintje!
gaat goed elif hou vol hihi nog maar 3 nachtjes hahah zit je te plagen hoor 3 nachten duren zo lang als je er op wacht pfff