hahahah loutje nou de kleur heb ik al waarschijnlijk, want die kleur hebben we ook in de keuken 1 muur. Dus ik kan beginnen Ja Regi hihih en nu met het nieuws van bereke ben ik nog nerveuzer hihih
hihi thanks snippie, heb wel weer de bibbers hoor, net wat bruin gespot ik schrik me elke keer rot als ik het zie, maar ja we blijven positief
Ohw regi dat lijkt mij idd weer iedere keer erg nerveus makend. maar dit wondertje gaat niet weg dat zegt tante Elif
Regi, oh zo vervelend voor je dat je nog steeds af en toe bruin spot! Ik ga duimen dat dit vlug helemaal voorbij is! Dat je zorgeloos kan gaan genieten! Elif, jouw beurt komt er echt aan hoor! Weet ik zeker! Ik duim!
yep dan heb je eindelijk die killing wachtweken gehad en dan begint de onzekerheid opnieuw we hebben het niet makkelijk he meiden hihi
ohh meissie das dan idd even spannend maar je hoort het vaak he in deze weken! probeer idd rustig te dien! KNUF
Vandaag is toch zooooo'n saaie dag. Wilde graag ergens heen maar waar??? Alles is dicht Dan gaat de tijd nog langzamer We wachten maar af
Hey Elif, Ben je de dag doorgekomen? Voel je je nog goed? Saai hé, zo'n zondag! Had ook al zitten kijken of er ergens koopzondag was, maar helaas, hier ook niet in de buurt.
Vandaag dag 8 na tp, en nog alles precies hetzelfde. Net bij iemand een kop cafeinevrije koffie gehad, heb daar nu wel wat hoofdpijn van, dus dat is wel minder. De rest voel ik niks, geen symptomen van naderende ongi of zwangerschap, maar we wachten af nog 6 dagen tot de bloedtest
T is spannend hier, pffff wat duurt dat wachten lang he? Hopelijk vliegt de tijd voorbij, ik blijf duimen meis! Liefs Zora
zeker spannend hier, ga je echt tot woensdag wachten met testen, knap hoor! ik blijf door duimen. x lisa.