Tot nu toe houd ik het goed vol ben denk ik ook te bang voor een negatieve test. Had met mezelf afgesproken woensdag, net nog clearblue plus testen gehaald (2) dan heb ik met die van kv 4 in totaal Moet bekennen het kwam wel in me op morgen te testen, maar ben ook bang van een kant hahahah Wat een lieve woorden allemaal doet me goed!
je moet doen waar je jezelf goed bij voelt bij voelt meis, em als dat woensdag is dan is dat woensdag
Het is superspannend meid! En ik kan wel zeggen dat je kunt proberen te wachten met testen, maar dat is wel erg gemakkelijk gezegd vanaf de zijlijn. Dus ik sluit me aan bij regi, gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
weet je wat het denk ik ook is. Dat ik in mijn hoofd zoiets heb, het kan toch niet mogelijk zijn , 4 lange jaren wachten en dadelijk zou het de eerste keer raak zijn. Alhoewel het probleem wel niet bij mij lag maar toch/ Is dat vreemd??
nee hoor meid dat is niet vreemd, m`n allereerste positiefe test die geloofde ik geen eens ik had echt zo iets van ja tuurlijk neem een ander in de maling hihi
he meis, Ik ga zo voor je duimen Elif.....ze doen gewoon pijn haha. Ik snap dat je niet durft.....bang die ie negatief is pffffff rot is dat zeg. Ik weet zeker dat ik ook helemaal in de zenuwe zou zitten. Je kunt je ook bijna niet meer voorstellen dat het zou kunnen lukken!!!!! Heeeeeeel veel succes morgen of woensdag. xxxxxxx
Ik hoop het meis, het wil allemaal niet echt vlotten. Bms en follikeltje groeien niet echt door zucht.....geduld geduld haha. Mijn gevoel zegt dat je morgen wel een poging gaat wagen, dus kom morgen meteen op het forum bij jouw topic hoor!!!! Ik denk aan je! x
hahahahah maaikie kent het duiveltje in mijn gedachten hihihi. NOU lieverd ik hoop toch dat het gaat groeien dat heb je gewoon verdient!!! Klingel ik voel niks maar normaal voor mijn ongi krijg ik echt hele pijnlijke borsten en dat heb ik nog niet gehad. het is dus echt afwachten brrr
Hey Elif, Verschrikkelijk die spanning! Hou je het nog een beetje vol? Begrijp ik nu goed dat je morgen gaat testen? Spannend! Ik hou je iig in de gaten! Duim voor je!
Oooooooh Elif, ik wil je geen valse hoop geven, maar daaraan merkte ik dat ik zwanger was. Dat was in die dagen mijn enige opvallende symptoom, GEEN zere borsten terwijl ik dat normaal altijd wel had.... En je kent het resultaat hier... duim-duim-duim