Dank je wel lieve annalise!!! Ik vind het echt raar idd, zit maar te duwen hahaha maar ik voel niks en normaal doen ze echt pijn!!! Ik heb opgebiecht tegen manlief dat ik wil testen morgen, toen zei hij dan wacht tot woensdag want dan moet je ongi worden. Ik zag als ie negatief is zien we later weer Dus denk dat ik morgen eens waag met idd de kans dat ie negatief is natuurlijk.
En nu vannacht een oog dichtdoen hihih Iedereen `klaagt`over vermoeidheid bij de utrogestan en ik kan maar niet slapen van de zenuwen elke avond hihih
Elif, mijn eerste 2 testen waren erg slecht te zien. Pas bij een goede lamp zagen we een heel licht streepje.... Pas 6 dagen laten was het streepje goed te zien... Ik voel heel erg met je mee... het roept herinneringen op!
Meiden dag 9 na tp, ik heb getest vandaag... maar hij is negatief Weet niet of het kan dat het nog te vroeg is. Manlief was er helemaal door ontdaan en zei natuurlijk heb gezegd wacht ff. Voel me heel erg verdoofd , het kon ook niet, het was te mooi om waar te zijn dat er na 4 jaar een einde kwam aan het verdriet Misschien denk ik al te negatief, maar kijk ik had me al te veel hoop gegeven xxx
Elif, niet opgeven hoor! Kan inderdaad best dat het over 2 dagen ofzo wel positief is. Vorige keer had ik op wd8 nog hartstikke negatief, dag 9 licht positief. Balen zeg.... Dikke knuffel!
meiden nadat ik de reactie van annalise las, heb ik hem uit de afvalbak gehaald nu net. Ik heb er 3 minuten na gekeken toenstraks en weggegooid. Nu zie ik heeeeeeeeeeeeeel licht een streepje maar wel roze?? Mijn man ziet hem zelfs kan dat of het is toch een indroogstreep als ie roze is
Neeeeee, indroogstreep = dunner en grijs! Oehhhh, spannend!!! Duimen staan even een versnelling hoger!
(kruidvat? Geven aan dat je na 5 minuten moet aflezen, maar kan pas echt aflezen als ie droog is, duurt ong. 10-15 min)
oke ik lag al 5 minuten later depri op bed( mijn man zei dat ik maar ff mee naar boven moest komen) En heb maar 3 a 4 minuten erop gekeken en we hebben hem weggegooid. Krijg hem niet op de foto Maar hij is echt heeeeeeeeeeeeeeeeel licht
Klinkt zoals mijn test vorige keer op dag 8, Elif ... negatief na 5 min naar mijn idee, en na het douchen (dus 5 min later ofzo) ineens een heel licht streepje. Volgende dag duidelijk positief toen. Ik blijf dus positief!!!