WAUWWWWWWWW!!! Wat een fantastisch nieuws meid!! Ik krijg er gewoon letterlijk kippenvel van! Super!!! Gefeliciteerd!
WAUW, lieve Elif en man: VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeee!!!!!!!!!! Lieverd, dit is jullie zo gegund! Zeker na die ellendige overstimulatie! Wauw!!!!! Geniet ervan meis!! Op naar een goede echo . Dikke kus Sabrien
Komt goed, ik heb er vertrouwen in! Lief van je! Sjonge... gewoon zwanger na al die tijd meid!!! Wat heerlijk! Hoe gaat het met je man?
Ik was er een beetje bang voor dat het dubbel voor hem zou zijn. Maar hij is harstikke blij Eindelijk zegt ie
Oohhhhh lieve elif.....gefeliciteerd meis. Ik ben echt zo blij voor jullie!! Geniet ervan!!!! xxxxxxxxx
Wauwwww D Ik las hier op de laatste blz gefeliciteerd enz dus ik helemaal zoeken naar jouw laatste berichtjes en ja hoor positieve testen lieverd ik ben super blij voor jullie!!!!
Lieve Elif, WAUW!!!!!!! Lieverd, je bent zwanger! Onwijs gefeliciteerd!!!!! Het is jullie zo gegund! Ben super blij voor jullie!
wauw wat een goed nieuws elif!!! gefeliciteerd!! ben heel erg blij voor je! tip voor het bewaren van je test: spay wat haarlak over het venster heen, en laten drogen. dan kan je hem nog heeeel lang bewaren!