He meis, Ik had mijn eisprong nog niet gehad (helaas) en bms was 7 mm. Morgen weer terug haha, ik heb ondertussen al die tijdschriften in de wachtkamer al gelezen. Ik hou je op de hoogte. xxxxxx
Hey Elif, Wat een mooie test weer! Helemaal super dat ie steeds duidelijker wordt! Dringt het al iets meer tot je door? Kan mij zo goed voorstellen dat je na vier jaar het bijna niet kan geloven. Meis, hele dikke knuff!
oghh spannend maaike ik moest bellen wanneer me test positief wasen kijk : Bekijk bijlage 43648 en dan 5dagen later dus eventuele trugplaatsing
Nee geloof het nog niet hahahah. Mijn man zei goh je bent er zo kalm onder, ik zeg ik kan het gewoon niet geloven. Ook niks van symptomen alleen de strepen worden duidelijker!hihi
ja voorzichtig, ben wel bang van een kant maar wil er dan ff van genieten. Mijn man is trouwens gek van het testen nu! Heb je nog testen, ja heb ik gekocht ooooooooooh morgen weer testen met die van kv, dan kunnen we vergelijken of ze donkerder worden hihihi. En zondag willen we zijn ouders bellen als de bloedtest goed is. Dan zijn ze helemaal door het dolle heen!!!
Wat leuk lopen we bijna gelijk. Vind deze datum ook wel speciaal, 28 jaar geleden was mijn moeder net zwanger van mij en uitgerekend op 21 september 1982 maar ik kwam 28 augustus
leuk zeg dat je man zo intothe test is!!! en wat bijzonder die datum's!! als ik nu positief zou testen zou het een jaar zijn na mijn vmk!das opzich ook bijzonder
~hihi geweldig ik heb dus dinsdag dan tp en ben woensdag lekker vrij! en hbe ook op test dag vrij genomen