Bedankt meid voor jullie lieve woorden!!! Annalise ik voel nog steeds niks hihih heel raar eigenlijk. We zijn net terug van de ikea, daar ff gaan ontbijten en wat rond koekeloeren En we hadden in oktober nog 3 ramen besteld wat nog in ons huis veranderd moesten worden ( huis van 1957) en die mogen we volgende week gaan ophalen, waaronder ook die van de babykamer. En als we dan over de 12 weken zijn langzaamaan beginnen Heel leuk om aan te denken hoor
Hoe is het hier.....mog steeds zwevend.......? haha Ik zou willen dat ik de eerste 12 weken voor je kon omblazen Maar je kunt het, ik heb het ook volgehouden en dan is er steeds weer een andere termijn waar je naartoe leeft
confidence dat zal zeker , eerst de 12 weken en dan de 20 weken hihihi. We vinden het beiden nog steeds onwerkelijk. Mijn man vind me soms best nuchter hihih, maar ik realiseer het nog niet helemaal heel gek. Hoe gaat het met jou nu??? xxxx
Hier gaat het goed de angsten treden wat meer naar de achtergrond, maar dat komt omdat ik waarschijnlijk nu toch de kleine voel maar 100% overtuigd ben ik nog niet ( hoezo zelfbescherming) Woensdag 20 weken echo, ben erg benieuwd Wanneer heb jij de eerste echo?
Morgen heb ik de bloedtest,dan bellen ze tussen 3 en 6. Ik hoop dat ze dan ook zeggen wanneer de eerste echo is. Hoezo ongeduldig? Maar eerst de 12 weken doorkomen pfff
Alleee...dan weten we morgen meer, aan de hand van de hcg kunnen ze voorspellen of je een tweeling krijgt of niet...spannenddddd
Hallo meiden, vanmorgen vroeg naar jette gegaan voor de bloedtest, en nu weer afwachten heh Tusse 3 en 6 bellen ze, ben benieuwd