meiden sorry net het bezoek de deur uit. Mijn hcg is 49,8 , zwanger dus, maar ik vind het best laag. Ze zei dat ik matig blij mocht zijn en dat ik woensdag terug moet komen om te kijken hoe het dan is. pffff ben er niet goed van
Oei meid! Kan ik begrijpen dat je nu niet zo blij bent. Maar het kan toch zijn dat het een late innesteling is of dat jij gewoon een van de dames bent waarvan het hcg minder vlug stijgt! En in beide gevallen is het hcg woensdag al flink omhoog gegaan! Komt vast in orde! Positief blijven en hoop houden meid! Wij zijn vandaag ergens een kaarsje gaan branden en heb het ook laten branden voor jou!
Dank je wel lieverd. Ik ben nu echt verdrietig eerlijk gezegd, ze zei dat het vaker voorkwam maar dat het natuurlijk wel moest stijgen.
oh meid ik begrijp dat je ietwat teleurgesteld bent, blijf moed houden! Woensdag zal het vast verdubbeld zijn hoor!!
hey meid, da`s minder leuk nieuws dan je had willen hebben, maar het is net wat bereke zegt het kan alle kanten op. woensdag weet je vast meer al kun je de dagen nu wel voorbij kijken natuurlijk, maar positief blijven hoor je bent gewoon zwanger. dikke knuf meis
Ik had zoiets toen ze het zei van: hoe weinig?? Het kon zijn dat idd de innesteling later was geweest , maar ja pfff tot woensdag in onzekerheid
zolang je je nog goed voelt en er geen enige aanwijzing is dat het mis zou gaan moet je echt positief blijven hoor en woensdag is het gewoon veel hoger.
Elif ik brand vanavond ook een kaarsje voor je!meis komt goed! Maar snap je onzekerheid Zeer zeker! Knuf
pppfff Elif, nog 3 dagen in onzekerheid! Ik ga ook een kaarsje voor je branden en heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen! Het is vast flink gestegen!!! Liefs Loesie
Ik had een heel mooi hcg verwacht en dan zo'n pielegetal. OP de site van uz jette staat dat het gemiddelde met 4 weken ( maar ben 4 weken en 4 dagen) 37 is. Vind het wel erg moeilijk. Dank jullie wel meiden!
Zoals reeds gezegd Elif, het is vast gewoon een late innestelling. Maar die onzekerheid is zooooo rot hé! Hopelijk is het vlug woensdag en krijg je dan een pracht resultaat zodat je terug volop kan gaan genieten!
Ja maakt verder ook niet uit natuurlijk. Het komt wel goed meid! Met alle mensen die duimen voor jullie! Dikke knuffel!
Oh en je weet het hé: als je woensdag niet alleen kan of wil naar Jette rijden kan je ook in een lokaal ziekenhuis terecht voor het bloed...
elfi ach meis toch het hcg stijgt nog wel komt wel goed ik snap dat je verdrietig bent maar kop op komt goed dikke knuffel voor jullie ik heb 22 kaarsjes aan zit ook een van jou bij meis