Elif meissie je testen zien er goed uit ! En idd voor het zelfde geld had je de waardes niet geweten! En Astrid zegt je bent harstikke zwanger!vanavond gaan er weer kaarsjes aan!en1daar van is voor jouw !
hey, wat onzeker zeg!!!! kunnen ze niet een dag eerder bloed prikken?!? Dit is toch onmenselijk? Je testen zien er wel goed uit meis en zolang ze zo blijven of donkerder worden!!!! Doe het maar rustig aan! Is niet goed voor je beebje(s)! Liefs Loesie
loesie ik vond het ook erg veel 3 dagen wachten, maar ze had zoiets dan moet er een goede stijging zijn. ach ja,
he meis, Hier ook een dikke knuf van mij. Ik snap je onzekerheid hoor.....die klote hcg ook. Je bent echt zwanger hoor!!! Ik duim voor je xxxxxxxx
dat valt tot nu toe wel mee eigenlijk zenuwen zijn een beetje weg!heb vanacht ook heerlijk geslapen! en elif eregens heeft die vrouw wel gelijk. maar snap dat wachten slopend is!!!
Je snapt hem precies snippie. Het is wel weer erg stil thuis, mannetje werken , na vorstverlet. Hij zei wel toen ie wegging, als er iets is bel me heh.
ohh getsi:S!!! dit is niet het goede moment om vrij te zijn:S! daarom ben ik ook zo blij dat ik vanmiddag lekker kan gaan werken en begin ook nog eens eerder!
Nou dan kom ik je lekker gezeldschap houden hier op het forum! ik hoef vanmiddag alleen te werken.werk op buitenschoolse opvang! en morgen en woensdag vrij!
Elifje het is niet het nieuws waarop je hoopte, maar je testen zijn zo goed, dit komt vast goed! Ik duim heel hard voor je!
wat zijn jullie een lieverds. wat moest ik zonder jullie xxxxxxx net nog naar mijn kv test liggen staren en hij is rozer als de rest. pfff ook weer beetje blij mee.
Hey lieve schat! Als eerst een hele dikke knuffel! Ik snap dat je onzeker bent. Maar zoals Eylem ook al zei zit je als je zo naar de gemiddelde kijkt (van die tabelletjes) toch goed? Ik blijf voor je bidden schat. Insallah komt het helemaal goed. Ik denk aan je!!!