Het komt echt goed Elif! Je HCG is lekker aan het stijgen en jullie prachtige wondertje(s) is/zijn lekker aan het groeien. Hoeveel had je er laten terugplaatsen? Liefs
Oeeee wat gaaf! Zou toch geweldig zijn een twin . Maar je hebt geen bloed verloren ofzo toch? Of hoeft dat niet altijd als er maar 1 innesteld? Vraag me af wat er dan met de tweede embryo gebeurd. Sorry hoor, maar wat betreft ICSI en IVF ben ik een leek.
Nee geen bloed verloren nee. Ik vraag me dat ook af babii waar dat dan blijft hahahah. Maar kan het je nu nog niet zeggen helaas.
ja ik weet het eigenlijk ook niet, soms blijft het bij het andere beebje zitten en soms verliezen vrouwen het zoals Regi.
Meiden, Als er maar 1tje innesteld, word het 2e "embryootje" door het lichaam "opgenomen". Klinkt vreemd, en ik weet ook niet hóe het gebeurd, maar dit is mij zo verteld (meerdere keren). Dus je hoeft lang niet altijd bloedverlies te hebben als er maar 1 van de 2 innesteld en die andere dus verdwijnt greetz
ik zit in een achtbaan hihi. Het ene moment erg positief en het andere negatief. Wat lief van je meid dat je nog komt vragen. Sommigen zeggen me al morgen naar de ha te gaan voor een bloedafname. Om te kijken hoe het morgen is. En van een kant wil ik en de andere kant pffff
elif daar zit wat in. moeilijk! ik zit ook in een achtbaan van emoties poeh zeg !wel niet zenuwachtig! gelukkig ga ik me nu om kleden en dan naar het werk! ben er rond 7uur weer dames. KNUF
Meiden net een brief van jette. We hebben nog 1 cryo over, gelukkig hebben ze de andere niet hoeven te ontdooien! Ook wel goed nieuws. En net de kruidvat test nogmaals bij de andere gelegd hij is echt donkerder, heh heh
ohh wat fijn Elif! hej leievrd ik ga werken! doe rustig aan he meissie.ga anders een goed boek lezen of een heerlijke film!' KNUF
oh, meid, je bent gewoon zwanger ik ben meestal voorzichtig, maar zoveel posi testen dan moet je wel zwanger zijn. ik kan nauwelijks je topic bijhouden, er wordt zoveel getypt ik zal wat hcg van mij naar jou sturen.... * hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg, hcg * dikke knuffel
aaaah wat lief dankje, hahaha ja er word veel geschreven hihihi gezellig. Ik heb me net gewogen ben 3 kg afgevallen!!! Toch niet te geloven,maar vind het niet erg hihih. Ik zit maar naar de kv test te kijken, ben gewoon blij dat ie donkerder is terwijl hij dat niet werd!
Jeetje wat maak je het weer spannend zeg! Ik duim dat het woensdag goed gestegen is meis. *fluisterd zachtjes naar de beebjes van Elif: wel blijven zitten hoor wondertjes, pappa en mamma zijn zo blij met jullie!*
oooooooooooh dreamer lieverd, dat is zo lief. ben niet emotioneel hoor hahahah. Maar je verwoord het echt precies!
Hey, heb geen tijd gehad vandaag om naar die kliniek te gaan. Dus dan ga ik maar morgenvroeg naar de fertilty clinic, dan ga ik smorgens binnen en heb ik om 12u mijn resultaat. Vandaag heel rare symptomen, misschien teveel informatie maar bon. Deed nieuw onderbroekje aan en ineens een plas vochtverlies erin. Hopla nieuw onderbroekje en weeral mega veel vochtverlies, lijkt wel water. En dan allemaal rare krampjes in mijn onderbuik, en tietjes doen nog steeds minder pijn. Dus op dit moment ben ik nog steeds mega ongerust.
Dat kan ik me voorstellen meid! Ik hoop toch dat je morgen een hele mooie hcg uitslag krijgt! De symptomen wisselen ook vaak heh. Mijn borsten voel ik totaal niks aan. het enige wat nu veranderd is , 3 kg afgevallen, woog bij de tp 63 en nu 60. Mijn borsten wat geen pijn doen. En 's avonds wel sneller moe??