meiden niks heeft het overleefd!!! ik ben er even klaar mee!!! Elif lieverd ik kom alleen nog even morgen! daarna ben ik van het forum af!
neeeeeeeeeee dat meen je niet! nee dat mag niet waar zijn je had er zo'n goed gevoel over. wat erg meid! dikke knuffel
ohw wat erg meid deze nachtmerrie kan toch niet waar zijn Snap dat je je tijd wilt nemen ! dikke knuffel
SNIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!:x Dat was niet de bedoeling!!! Dit is echt TE erg! Vind het zoooooooooooooooooooooooo rot voor je! Denk je 3 cryo's over te hebben...potverdorie zeg (en dan druk ik me rustig uit!) Dikke knuffel meis!!!!
Hey Snippie, we vinden het allemaal heel erg voor je. Ik begrijp dat je nu even van het forum weg wilt, ik had dat ook na mijn miskraam, maar je weet dat we voor je klaar staan als je terugkomt. Dikke knuffel van heel de bende!
@Snippie: jeetje wat een klap meis, sterkte! @Elif: testen zien er goed uit meis! Nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer. Heb je al een idee wanneer je de 1e echo gaat krijgen?
lieve elif, wat een zenuwslopende dagen weer voor je, heb je eindelijk die positieve test, kun je weer opnieuw gaan wachten. morgen weet je meer meis, ik duim heel hard dat je hcg goed gestegen is snippie, wat erg meid , wordt er gelijk helemaal bang van dikke knuffel voor jou x lisa.
Dank je wel dreamer en lisa. ja het is wel heel erg spannend weer. Net ramen gaan halen voor 3 kamers waaronder de toekomstige babykamer. Ben wel nerveus voor morgen, we kwamen er net langs, en had zoiets ohw jee wat morgen. Ben erg benieuwd
Elif, heel veel succes gewenst voor morgen! Mijn duimen draaien! Snippie, oh nee toch! Wat een rotnieuws meid!!!! Heel veel sterkte voor de komende tijd! Neem je tijd maar om alles wat te verwerken. Dikke knuffel!
Hey Elif, Heel veel succes morgen! Ga voor je duimen! @Snippie, heel veel sterkte meid, ik weet helaas hoe het is. Neem je tijd en denk goed aan je zelf! Dikke knuff!
Duim ook voor jou elin!!! Vandaag de rekening van jette: de tese viel echt reuze mee! 26 euro eigen bijdrage, niet verwacht hoor! De icsi 378 , hadden al gerekend op 500! Nu nog de rekening van mijn opname van de overstimulatie. hebben we de rekeningen weer ff gehad!