Amaj, als ik over mijn rekeningen praat dan vallen allemaal van jullie stoel. En dan als ik hier de prenatale wil doen en bevalling, dan ben ik tesamen met ivf en de bevalling en alle onderzoeken ongeveer 12.000 euro kwijt. En dan heb ik nog gene pamper gekocht...of een tutter.. Die babie zal maar braaf moeten zijn of ik zal het hem zeggen, mama en papa hebben al hun spaarcentjes in jouw gestoken dus nu ga je braaf zijn of dik pak rammel!
Wat een bedragen !!!!! Mijn rekening was 0,25 cent voor de zetpil eigen bijdrage .. voor de rest helemaal niks ......
Lieve Elif, Even een berichtje om te laten weten dat ik aan je denk en opnieuw heel hard voor je ga duimen morgen! Ik weet zeker dat de waardes de lucht in gegaan zijn! Liefs, Loutjelou
Tja, theeft zijn voordelen en zijn nadelen in het buitenland wonen. Ik heb nog gedacht om het in Belgie te doen, maar telkens op en neer vliegen voor ons kwam ook veel te duur uit. En ook veel stress van al dat gevlieg. We hebben gezegd als het de eerste keer niet lukt dan zou ik tijdelijk naar Belgie terug verhuizen en mannetje enkel komen om donaties te maken. Gelukkig is het raak en hopelijk blijft het raak.
Al een tijdje heb ik je topic gevolgd maar nu toch maar reageren.... In ieder geval gefeliciteerd en hoop dat er morgen een spetterende hcgwaarde zal zijn!
elfi ik wil je even succes wensen morgen meis de kaarsjes branden hier weer bereke hoe gaat het met je
Dank je wel lieverds!! snippie met je verdriet nu kom je me toch nog succes wensen , dank je wel lieverd. Ben net terug en echt kapot pfff 3 uur rijden in totaal. Moet nu tot tussen 3 en 6 weer wachten. Hopelijk laten ze me deze keer niet te lang wachten.
Poehh das lang wachten meissie!!! Ik blijf het in de gaten houden!! ik moet alleen kwart voor 3 naar het ziekenhuis! Kon al vandaag terecht! Dus als het mag dan begin in woensdag weer met spuiten