Hai Elif, Heel veel succes morgen voor jou en je man. Ik had me toendertijd erg druk gemaakt over de punctie en het viel me alles mee. Probeer te ontspannen. Spannend hoor meis. Groetjes, Anna
dank je wel annalise, ik probeer me er niet druk over te maken. We zullen zien hoe het gaat. Begin me nu steeds drukker om de tese te maken. Erg spannend allemaal xx
lieve lieve lieve elif, meid wat leef ik met je mee! ik voel je zenuwen haast al hier meid heeeel veel succes morgen! ik zal aan je denken en veel bidden. met Allah's wil gaat het allemaal helemaal goedkomen schat! xxxx
Wil even zeggen dat ik aan jullie denk vandaag!!!!! Hoop dat jullie vanavond met goede berichten naar huis kunnen gaan! Knufffffffffff
Als het goed is krijgen jullie zometeen te horen of de TESE is geslaagd. Meis, ik zit gewoon te trillen van de zenuwen voor je! Ik hoop zoooo hard dat er zaadjes gevonden zijn! Ik draai de blaren op mn duimen voor jullie meis. *duim duim duim duim duim duim*
Meis, mn duimen draaien nog steeds! Ik moet nu rennen en vliegen, maar als ik vanavond thuis kom zal ik meteen checken of je al iets geschreven hebt. Ik hoop zooo dat er iets bruikbaars is gevonden bij de TESE! En ik hoop dat jullie allebei niet al teveel pijn hebben. Dikke knuff!
he meis, Hoop dat alles goed is gegaan vandaag....heb iig aan jullie gedacht. Doe het beide rustig aan!! xx
*oeps zie nu dat ik een foutje in de datum heb gemaakt, ipv morgen is het vandaag * schat ik ben zo benieuwd!!!!! een hele dikke knufffffel!xxxx
nou meiden hier ff snel ( zijn pas thuis) De pu was succesvol 15 eicellen zijn er gevonden, alleen helaas de tese niet Het was ineens zo erg met de pijn van mijn man, hij ging naar het toilet en had gevraagd gaat het. ja hoor dat gaat wel, ineens een hele harde klap en de deur met een vaart open. Was mijn man ineens flauwgevallen en met een klap op de grond gekomen. Ik was helemaal in paniek en kon alleen zijn naam noemen en help roepen. Nu heeft hij daar ook nog een fijne snede van overgehouden IIg het was niet de beste dag behalve de opbrengst van de pu. We hebben momenteel wel best pijn op het moment, hopelijk gaat het morgen beter. xxx
Meis, begrijp ik nu dat er geen zaadjes zijn gevonden? Of begrijp ik dat verkeerd? Wat erg dat je man gewoon flauw is gevallen van de pijn zeg! Hoe kan dat nou? Heeft hij geen pijnstilling gehad na de narcose? (of heeft hij geen narcose gehad?) 15 eicellen, wat een superscore meis! Dat is alvast iets positiefs. Ik wens jullie allebei sterkte met de pijn. Dikke knuffel voor jou meis!
idd meis de tese was weer negatief, ze snapten er niks van. Maar ze hadden aan iedere kant 6 stukjes weggenomen en geen zaadcellen gevonden. Ik wist niet wat ik hoorde!
o lieverd toch! ik heb je al gesproken, maar ik zit echt met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen geen woorden schat, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! xxxx mounia