is goed dames vind het zo lief van jullie!! Ik ga zometeen nog maar eens kijken of mijn loon er is, daarnet stond het er nog niet op, erg fijn!!! En dan van daaruit waarschijnlijk mannetje halen. En daarna of tijdens hoop ik dat jette heeft gebeld pfff
meiden geen goed nieuws!!! het hcg is maar naar 100 gestegen terwijl het tegen de 1000 had moeten zijn Het zal dus een miskraam gaan worden Ik moet toch van de dokter doorgaan met de utrogestan maar eigenlijk heb ik er totaal geen zin in! was ook te mooi om waar te zijn
@^$)(*&#$)(*&@#)($*&@#)(*&!!!!!!!! SHIT!!! daar was ik dus bang voor... hebben ze dat gezegd van mk? opzich moet HCG minimaal om de dag verdubbelen .. klein kansje? lieverd knuffel!.....
Oh, Elif, dat meen je niet... ... Hcg verdubbelt toch per 2 a 3 dagen? Dan kan je toch gewoon een trage stijger zijn? Ik duim eigenwijs door, zolang het stijgt hou ik hoop maar snap ondertussen ook maar al te goed hoe dat voor jou moeilijk is....
ze zei idd dat het mis zou gaan op den duur. Hij wou wel dat ik doorging met de utrogestan, en maandag een nieuwe bloedafname. Het kon ook niet na 4 jaar eens meezitten
!@$%$#^@%!^ Grrrrrrrrrr, zo oneerlijk dit :x Heel veel sterkte lieve Elif, vind het echt heel erg voor je
Oh nee!!!! Elif ik vind het zo erg en ik hoop dat er een klein wondertje gebeurt zodat je bij de volgende test een betere waarde hebt....bahbah
ohw nee meis dat meen je toch niet, hoe kan dat nou, het zag er zo goed uit, ik weet ff niks te zeggen, dikke knuf
das balen elif.... heb er geen worden voor... hoezo moet je dan nog doorgaan met utrogestan? Hopen op een wonder maandag
Ohh nee meis Ik huil met je mee, wat verschrikkelijk dit Heel veel sterkte meis. *slaat der armpjes om Elif heen*