Elif's 2e kans op een wondertje , 2e tese met icsi nu

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik snap het ook niet sandra, moet eerlijk toegeven dat ik daar helemaaaaaaaal geen zin in heb!
    Ze zei dat het tegen de 1000 had moeten zijn, hoe dit van 49,8 naar 1000 had moeten gaan snap ik niet.
    Hoeveel verdubbelen is dat!
    Maar ja:( dadelijk mijn man halen en het nieuws vertellen:(

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja die redenatie snap ik ook niet hoor van het ziekenhuis, dat kan toch niet opeens 1000 zijn

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Oh meissie heel veel sterkte ik vind het héél verdrietig voor jullie. idd vreemd hoe kan het nou van zo laag naar zo hoog stijgen in zo'n korte tijd...

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Neeeee Elif!!! Dit mag niet hoor!!! Kan het niet zijn dat jij iemand bent die heel langzaam HCG aanmaakt?

Toch blijf ik voor je duimen, maar een hele dikke knuffel voor jou!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja dat noem ik geen verdubbellen maar ach

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Een vriendin van mij vind 100 net logisch binnen 48 a 72 uur verdubbeling, dan zou het toch kloppen zegt ze

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Die redenatie klopt volgens mij ook niet hoor, Elif. Edit: ik bedoelde dus de redenatie van het ziekenhuis dat het 1000 zou moeten zijn ;). In de redenatie van je vriendin kan ik met helemaal vinden....
    Kan toch niet x20 (!) zijn in 3 dagen? Denk dat ze gewoon op de lijst heeft gekeken hoeveel het normaal bij 5 weken gemiddeld is. Maar ja, dat is dan maar een gemiddelde. Zolang het stijgt is er hoop....

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Och Elif, niet zo goed nieuws, maar eigenlijk weet je nog niets. Zucht, ik wil eigenlijk ook nog even door blijven duimen meis, ik hoop dat je een langzame stijger bent.

Knuffel en sterkte in deze onzekere dagen.

Liefs Zora

9. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik geloof er niks van wat het z`huis zegt, het is toch gewoon goed bij 100

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee ben ik het mee eens Elif! En de 1 maakt keisnel HCG aan en de ander minder snel.

Wanneer had je voor eht laatste geprikt? Want er zijn vrouwen die maken dus na 3 dagen weer nieuw HCG aan, dus dan zou die 100 wel kloppen toch?

Wanneer moet je weer bloedprikken? EN inderdaad lieverd, ga maar door met die bolletjes.

Knuffff voor jou!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

oh meis :(

maar ik kijk nog eens naar je lijstje van gemiddelde waardes en daar staat bij week 5 373 gemiddeld, met een minimum van 19....Dus hoe kan het dan nu al 1000 zijn? wil je geen valse hoop geven meis maar toch een heeeeeel klein lichtpuntje....

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel

12. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    elif ik kon het niet laten en heb ff op internet op google gezeten en dit stond op een site

Het aantal dagen dat hieronder staat is vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie:

Bij de bevruchting: 5 – 50 mIU/ml
    4 Weken na bevruchting: 5 – 426 mIU/ml
    5 Weken na bevruchting: 18 – 7,340 mIU/ml
    6 Weken na bevruchting: 1,080 – 56,500 mIU/ml
    7-8 Weken na bevruchting: 7, 650 – 229,000 mIU/ml
    9-12 Weken na bevruchting: 25,700 – 288,000 mIU/ml
    13-16 Weken na bevruchting: 13,300 – 254,000 mIU/ml
    17-24 Weken na bevruchting: 4,060 – 165,400 mIU/ml
    25-40 Weken na bevruchting: 3,640 – 117,000 mIU/ml
    en ik had op een forum gelezen dat een vrouw 4.5 week

zwanger was en de hcg waarde 104 was en ze is nu al 38 weken zwanger dus het hoeft helemaal geen MK te worden!

Dus meid ik blijf voor je duimen!

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Elif meiss aub wacht rustig af en niet gaan stressen!

als het hoger word moet het goed zijn.
    dat sommige mensen artsen zijn grrrrr!!!!
    ze zeggen zoveel maar als we alles zouden moeten geloven zou ik nu niet zwanger zijn.......

*** geeft jou een opucuk****

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve elif,
    het is kloteklote.
    je TP was toch de 3e? dus nu 17 dagen daarna, en 20 na ' ei ' ?

ik moet eerlijk zeggen dat ik wel denk dat de stijging voor nu (week na nod) mij ook te laag/langzaam lijkt :( en met name, de ' vaagheid ' van je testjes, omdat ze niet knalden :(

ik wil zo graag anders denken en praten voor jou lieverd.
    maar weet je, het gaat precies zoals bij mij in oktober: een laag HCG, nog steeds geen knaltesten (na nod) en dan een te lage stijging.. :(

vind het zo zo zo gemeen en zo zo zo klote!
    net als bij mounia, en er zijn er zoveel meer uit de MMM die dan eindelijk beloond worden, maar toch weer niet :(

ik ben er echt verdrietig en kwaad om..

ze zullen wel zeggen dat ' het goed te weten is dat er wel een poging is geweest ' maar daar heb je nu niets aan.

misschien helpt een heel erg dikke digiknuffel... en ik blijf powerrrr sturen tot de volgende prik.

knuffel ... :(

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    he wat klote zeg, Elif..

Hoop stiekem dat het gewoon alsnog goed is.. pfff

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    oh nee toch lieve elif :(

vind het zo erg voor je, kun je gaan zitten wachten tot het mis gaat, of dat er toch nog een wonder gaat gebeuren.

je hcg id idd erg laag, bij mijn vorige mk had ik op dag 12 na tp een hcg van 180, en jij zit nu op dag 17 na tp.

ik wil je graag hoop geven meid, en mss zoals de andere meiden zeggen dat je iemand bent die laat hcg aanmaakt.

ik hoop het voor je lieverd, ik duim voor een wonder.

en wil je een dikke knuffel geven.

liefs lisa.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elif lieverd NEEE:(:(:(

Toch duim ik heel hard dat ze het fout hebben in het zh!

meid heel veel sterkte!!
    KNUF

18. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Jee Elif, dat had ik nou echt niet verwacht. Een HCG van 100 is idd vrij laag. Ik had op dag 33 (dus 4 dagen na de eerste test) een HCG van 383. Dus dat het 1000 moet zijn is niet waar. Het zou zich elke 48 uur moeten verdubbelen is mij toen verteld. Dus een hele hoge waarde had ik nou ook weer niet.

Ik weet deze keer niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Ik kan niet zeggen dat het wel goed komt... Maar ik ben er ook nog niet van overtuigd dat het niet goed komt. Ik zou toch nog niet alle moed verliezen hoor meis! En ik zou idd nog maar even doorgaan met de Utrogestan. Maandag kan je het weer opnieuw bekijken.
    Sterkte in ieder geval! Ik denk aan je!
    Kus, Anna

19. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oh Elif, ik vind dit zo rot voor jullie! Die akelige onzekerheid. Dikke knuffel!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He potverdorie!!!!! Ik vind dit zooooooooooooo rot voor je Elif!
    Een hele dikke knuffel van mijn kant!!!!
    Sterkte lieverd!

Liefs

Deel Deze Pagina