Elif ik kon niet op internet maar ik schrik van je bericht, maar net als de andere al zeggen nog niet opgeven want als de arts het al opgegeven had, had je wel moeten stoppen met de bolletjes ik blijf nog ff voor je door duimen en mijn kaarsjes blijven nog voor je branden.
Oh nee toch lieve Elif! Dit had ik echt niet verwacht! Het is je zooo gegund en ik vind dit gewoon ontzettend erg voor je! Het is toch gewoon niet eerlijk! Jij wacht al 4 (!) jaar! Ik ga toch nog duimen dat het maandag ineens flink de lucht ingeschoten is! Als ze echt dachten dat het een verloren zaak was, zou je toch mogen stoppen met de utrogestan volgens mij. Dus ik hoop dat er toch nog een kans inzit dat het flink gaat stijgen! Ik duim heel heel heel hard! Dikke knuffel meid!
Mijn man zegt dat ie nog niet opgeeft! Er moest een verdubbeling zijn zegt ie en dat is er! het is van 49,8 naar 100. We wachten maar rustig af zegt ie. Hierna gaan we nog verder zegt ie, tot het zover is! De lieverd probeert me moreel te geven. Tja wat moet je. klingel tja de cb knalde wel, en de digitale ook na 10 sec positief maar ja volgens het ziekenhuis maakte dat toch niet uit. Want een zw- test is niet zo geldig. pffffff ben er zo moe van!
Ik begrijp het schat! Maar is er geen sprankje hoop meer? Zeiden ze dan dat het zeker mis zou gaan? Als dat zo is waarom dan nog die utrogestan? Sorry dat ik zo doorzeur hoor maar wil gewoon meedenken... Desnoods morgen nog eens terugbellen met vragen als je wat hebt kunnen nadenken en bekomen?
ja , volgens haar wel geen sprankje hoop. Ik nam op , zei ze direct: mevrouw... heb helaas slecht nieuws voor u. het hcg is niet hoog genoeg. Hoe hoog moet het dan zijn? rond de 1000. Zei ook al dat dat niet kon als het eerst 49 was. Ja u moet van dr tournaye toch doorgaan met de utrogestan. En maandag terug voor een bloedafname. Zwangerschapstesten waren ook geen indicatie volgens haar zelfs werden ze donkerder( oke). Maar het lichaam zou het wel gaan afstoten
Heb je gevraagd waarom dan toch die utrogestan nog? Vind ik zo tegenstrijdig... Echt Elif, ik vind het zo erg!
Nee heb niet meer gevraagd waarom de utrogestan. Was te geschokt Zat ook in de auto toen ze belde. Morgen weer werken...
Lieverd ... ik wil je niet al te veel hoop geven, maar als het een miskraam word zal het hcg niet gestegen zijn hoor! En hcg verdubbeld om de 2-3 dagen!Dus volgens mij zit je nog goed ... WAT EEN KUT ZOOI !!!!!!!! Moet je nou nog een keer gaan prikken??
zal moeten, mijn verlenging is nog steeds niet binnen, krijg ik dadelijk alsnog nu mijn ontslag als ik me ziekmeld
Mijn man is best wel boos van een kant dat ze gewoon zeggen, het is gedaan het gaat mis. Hij vind dus dat het verdubbeld is en snapt er dus helemaal niks van. Een vriendin waarschuwde me ook nog voor een bbz als het hcg blijft stijgen daar ook toch ff voor laten kijken extra.
Elif lees net het verdrietige nieuws. Wat een ontzettende teleurstelling. Ondanks alles zal ik voor je duimen voor alsnog een wondertje. Maandag toch weer bloed laten prikken?? Heel veel sterkte, hoop dat jij en je man de komende dagen een beetje door kunnen komen en elkaar kunnen steunen. Liefs Joontje
Lieve Elif, wat een verdrietige uitslag. Daar hadden we met z'n allen niet voor geduimt! Toch is het in ieder geval positief dat het blijft stijgen (toch?!) En wat de andere meiden hier ook zeggen: geef de moed nog niet helemaal op! Ook al is het moeilijk om soms positief te blijven.. Veel sterkte de komende dagen.....denk aan jullie!
Ik kan het bijna niet geloven lieve Elif! Het kan gewoon niet waar zijn! Ik hoop nog steeds op een groot wonder voor jullie! Voor de tussentijd: Een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!
elif, zou het kunnen dat het zh bedoelde dat het HCG voor de periode van nu (20 dagen na punctie/ei) ongeveer 1000 zou moeten zijn? er is een langzame stijging, maar dat kan ook terwijl t mis is, wil ze zo iets zeggen? als je anderen (bereke en yasmine enz) bekijkt geeft het idd geen moed. precies zoals ik toen, anderen om mij heen gingen van 200 naar 1800 in een paar dagen en ik ging van 9 naar 40 naar 2 ik moet eerlijk zeggen, ik ben zelf een pessimist (geworden) en ik vrees dan ook met grote vrezen, sorry.. uiteraard blijven we geloven en hopen, maar lief meisje, pas op jezelf en bescherm je zelf wel een beetje.. snif wonderen bestaan, laat jij er 1 zijn.. knuffel..ik wil je echt een dikke knuffel geven want het zou verboden moeten zijn dat MMMeisjes dit meemaken als het eindelijk goed gaat..
Dit kan niet waar zijn Ik had het zoo voor je gehoopt Ik ga de moed nog niet opgeven, het is inderdaad verdubbeld en volgens mij moet dat ook om de 48 uur. Ik blijf gewoon verder duimen voor je hoor!
Ach meisje, wat een gestress allemaal, had zo gehoopt dat je beter nieuws zou hebben gekregen. Sterkte de komende dagen en misschien maar beter dat je moet werken morgen, kan je in ieder geval je gedachten op iets anders richten anders blijf je maar denken en piekeren, schiet je toch niks mee op, je moet toch wachten tot maandag....hoe hard dat ook klinkt! Veel sterkte de komende dagen.... en gewoon de Utrogestan door blijven gebruiken hoor!! You never know.... er zijn vreemdere dingen gebeurd...!