Dank je wel lieve maartje, de tranen staan in mijn ogen bij het lezen van je berichtje. je bent een topper! xxx
Elif, wat een dag hebben jullie gehad gisteren... Allereerst wil ik je proficiat wensen met de 15 eicellen! Da's toch een hele mooie score. En verder wil ik je gewoon zeggen dat ik het heel knap vind hoe jij én je man met dit alles omgaan! Twee sterke en positieve personen! Ik hoop dat je zondag een topper teruggeplaatst krijgt en je op vrijdag de 13e positief test! Mijn duimen gaat overuren maken voor jou . Hoe is het nu met je pijn? Al iets beter? En je man ook veel pijn? En erge snee door het vallen? Moet hij echt wel veel pijn gehad hebben ocharme.
Kom nog even een knuff brengen hier Hoor je zondag ook hoeveel emmy's er zijn,of weet je dat al?? Ik duim hier voor een vette posi test de 13de! xxxxxx
Hoe gaat het vandaag met jullie? Is de pijn al een beetje minder? Oh jee, ik weet nu ineens wat mij ook te wachten kan gaan staan straks...
ach lieve loutjelou het hoeft neit bij iedereen hetzelfde te zijn hoor. Geen zorgen, het komt vooral door de vele follikels. De pijn is nog niet weg het is zo'n beurs gevoel, heel vreemd. En bij mijn maag veel druk, hoe dat komt?? Maar zal wel goedkomen.
wat spannend zondag de terugplaatsing, en de 13e testen dat is wel bijzonder. ik zal aan je denken. ik vind jullie beide erg dapper, hoe jullie met deze situatie omgaan. ik gun jullie het allerbeste, en ik hoop dat jullie straks ook een mooi wondertje in jullie armen hebben. ik denk aan jullie! wel grappig dat we nog een beetje gelijk op lopen, ik de 10e testen en jij de 13e dikke knuffel!
Lieve Elif, Tjee, wat een dag hebben jullie gehad. En wat zullen jullie in spanning gezeten hebben. Wel een hele mooie opbrengst 15 eitjes, wel heel verdrietig dat ze niks bij je man hebben gevonden en dat hij ook nog flauw is gevallen. Hoe is het nu met hem? En natuurlijk met jou? Ik sluit mij aan bij de andere dames, vind jullie erg sterk en dapper. Ik ga in ieder geval heel hard voor jullie duimen, voor een ontzettend mooi resultaat! Een hele dikke knuffel!
Elif, heel veel succes met de TP vandaag! Al zal het ondertussen misschien al achter de rug zijn? In elk geval, ik duim heel hard voor jullie!
Meis, ik duim dat de beginnende overstimulatie niet door heeft gezet en dat je vandaag de tp hebt! Ik hoop dat er heel veel top kwaliteit emmies zijn. Mn duimen draaien meis!
Lieve elif, meerder malen heb je mij een hart onder de riem gestoken, nu kom ik toch even lezen hoe het met jou gaat Ik schrok van het verhaal Maar jullie krijgen vandaag een TP ondanks alle tegenslagen Ik hoop dat jullie emmy goed vast houdt en dat je me snel kan komen vergezellen bij het verlengde wachtbankje Succes met alles liefs van mij